مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام ازپلمپ یک واحددندانپزشکی متخلف درایلام خبرداد.
کد خبر: ۲۷۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 10 August 2016
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام ازپلمپ یک واحددندانپزشکی متخلف درایلام خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام
؛نعمت الله بیرانوند اظهار کرد:یک واحد دندانپزشکی در یکی از درمانگاه های سطح شهر ایلام مورد بازرسی قرار گرفت که مشخص شد ضوابط بهداشتی مورد نیاز را رعایت نکرده و از تجهیزات استاندارد جهت ارائه خدمات به مراجعه کنندگان نیز استفاده نمی کند.

وی افزود: این مرکز به لحاظ تخلف های موضوعه و با هدف پیشگیری از آسیب رسانی به سلامت مردم با دستور رئیس شعبه گشت مشترک پلمپ و پرونده ای در این خصوص در تعزیرات حکومتی ایلام تشکیل شده و حکم آن نیز بزودی صادر خواهد شد.

بیرانوند تاکید کرد: این سازمان طرح ملی سلامت را با همکاری نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی، نظام پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت به منظور نظارت مستمر و دقیق بر نحوه فعالیت واحدهای عرضه کننده خدمات بهداشتی و درمانی در دست اجرا دارد.

وی یادآور شد: این طرح از 17 مرداد آغاز شده است و یک شعبه سیار این اداره کل به همراه نمایندگان سایر دستگاه های مرتبط با حضور در سطح شهر و مراکز درمانی بر نحوه ارائه خدمت این مراکز نظارت می کنند.

وی به عموم شهروندان توصیه کرد نیازهای خود در بخش بهداشت و درمان را با توجه به حساسیت ویژه آن بر سلامت از مراکز مجاز تامین کنند و در صورت مشاهده هرگونه مشکلی در این زمینه مراتب را به این اداره کل گزارش کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: از هفته قوه قضاییه سال گذشته تا ابتدای تیرماه امسال در حوزه بهداشت، دارو و درمان 235 مورد پرونده در این اداره کل تشکیل شد که تاکنون به 233 مورد رسیدگی شده و متخلفان این حوزه به پرداخت 2 میلیارد و 350 میلیون ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند که 670 میلیون ریال آن وصول شده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار