فرماندار ملکشاهی گفت:مناسب ‏سازی تمام معابر ملکشاهی به عنوان یک الزام شهری برای همگان ضرورت دارد.
کد خبر: ۲۷۵۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 10 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حسینعلی موسوی روز سه شنبه در جلسه کمیته مناسب سازی این شهرستان افزود: مناسب ‏سازی تمام معابر به عنوان یک الزام شهری برای همگان ضرورت دارد.

وی گفت: مناسب سازی فقط برای معلولان و جانبازان نیست بلکه جمعیت سالمند نیز از این متناسب سازی ابنیه بهره می برند و این نیازمند تلاش و همکاری همه جانبه دستگاهها است.

موسوی اظهار کرد: رعایت نکردن قوانین مناسب سازی و رفع موانع معماری در سطح شهر مشکلات عدیده ای برای افراد معلول ، جانباز ، افراد کم توان ، سالمندان و زنان باردار ایجاد می کند.

فرماندار ملکشاهی ادامه داد: نگاه عدالت محور نظام بر گسترش امکانات برای آحاد جامعه است و با مناسب سازی معابر و مکان های عمومی ، فرصت های برابر برای همه ایجاد شود.

وی افزود: بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به عنوان دبیر کمیته مناسب سازی باید امسال با برنامه ریزی دقیق نظارت بر اصلاحات مهندسی را در تردد این اقشار از جامعه مهیا کنند .

موسوی بیان کرد: مناسب سازی فضاهای عمومی به رسمیت شناختن حقوق جانبازان و معلولان است و نقش مهمی در آسایش ، توانمندسازی و بهره گیری از تمام امکانات دارد.

فرماندار ملکشاهی افزود: اداره هایی که تاکنون اقدام به مناسب سازی محیط اداری خود نکرده اند در اسرع وقت اقدام به مناسب سازی محیط آن دستگاه با رعایت اصول مهندسی و فنی کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار