عصر امروز اعضای شورای شهر ایلام در جلسه ای چند ساعته و پس از استماع برنامه ها وتوانمندی های 6کاندیدای راه یافته به مرحله دوم ،توانستند به 3نفر از آنان بعنوان کاندیداهای نهایی تصدی شهرداری ایلام رای بدهند.
کد خبر: ۲۷۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱ 09 August 2016
اعضای شورای اسلامی شهرایلام برای دومین بار در طول هفته جاری بمنظور انتخاب شهردار ایلام به شور نشستند .

به گزارش تابناک ایلام
،عصر امروز و پس از ساعتها بحث و تبادل نظر و گوش دادن به برنامه های 6کاندیدای انتخاب شده در مرحله اول و بررسی توانمندیها وبرنامه های آنان ؛ بالاخره در فرآیندی سخت ونفس گیر آقایان" غلامرضا طاهری  با 6 رای؛ طالب صادقیان با 6 رای و جلال الدین محمدی با 6 رای ) بعنوان سه گزینه نهایی جهت تصدی عنوان شهرداری ایلام انتخاب شدند.

رییس شورای شهر ایلام در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار کرد: عصر امروز اعضای شورای شهر ایلام در جلسه ای چند ساعته و پس از استماع برنامه ها وتوانمندی های 6کاندیدای راه یافته به مرحله دوم ،توانستند به 3نفر از آنان بعنوان کاندیداهای نهایی تصدی شهرداری ایلام رای بدهند.

حجت اله  حسن زاده گفت: انشااله تا پایان هفته جاری ،شهردار ایلام از بین سه گزینه نهایی انتخاب خواهد شد.

به این ترتیب در جلسه آتی شورای شهر ایلام ،شهردار این شهر از بین سه گزینه نهایی انتخاب خواهد شد ،باید صبر کرد ودید که بالاخره از بین این سه نفر چه کسی سکاندار شهرایلام خواهد شد؟
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
شورای که خودش هیچ تعهد و تخصصی ندارد چه جور می تواند فرد توانمند متعهد و متخصص انتخاب کنه .خاک توی سر این شورا برای این انتخاب شهردار شان
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
با سلام به نظر بنده که حدود بیست سال است با شهرداری در ارتباط کاری هستم اقای طاهری بهترین گزینه هستن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار