مدیرعامل شرکت برق:
متاسفانه در بخش مشترکین خانگی شرکت تنها 36 درصد از مردم الگوی صحیح مصرف را رعایت کرده و به نوعی مشترک قانون مدار شرکت برق به حساب می آیند.
کد خبر: ۲۷۴۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 09 August 2016
مهندس هادی شیرخانی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در جمع خبرنگاران گفت : متاسفانه در بخش مشترکین خانگی شرکت تنها 36 درصد از مردم الگوی صحیح مصرف را رعایت کرده و به نوعی مشترک قانون مدار شرکت برق به حساب می آیند.
شیرخانی در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال در حوزه ی فرهنگ سازی مصرف صحیح برق عنوان داشت : پیامبر اکرم(ص) یکی از بزرگترین خبرنگاران جهان هستی بوده و رسالت رساندن اخبار پیام وحی به مردم را بر عهده داشت.همین شباهت فعالیت شما خبرنگاران با رسالت پیامبران کار خبرنگاری را تقدس خاصی بخشیده است.
وی در ادامه به اهمیت صنعت برق در زندگی امروز ما اشاره کرد و افزود:همه چیز در زندگی ما به برق وابسته است،حتی امنیت و سلامتی و این وابستگی وظیفه ی ما را حساس تر و سنگین تر می کند.شیرخانی ادامه داد: تابستان همواره و برخلاف دیگران برای ما فصلی پراسترس و پرمشغله به حساب می آید.مصرف برق در این فصل افزایش چشمگیری داشته و بعضا خاموشی را اجتناب ناپذیر می کند.
مدیرعامل شرکت برق استان ایلام دست نیاز خود را به سمت خبرنگاران دراز کرد و گفت : برای فرهنگسازی مصرف بهینه و نشر هنجار رعایت الگوی صحیح مصرف به ظرفیت شما خبرنگاران نیاز ویژه داریم.علاوه بر این خبرنگاران باید در بحث آشنایی مردم با تاثیرات منفی سرقت برق و سرقت شبکه ما را یاری نمایند.
شیرخانی انشعاب برق غیر مجاز و سرقت برق را حرام دانست و افزود: همه ی علمای اسلام بر حرام بودن سرقت انرژی فتوا داده اند و بدون شک هرکس انشعاب غیر مجاز داشته و برق سرقت نماید تاثیرات این مال حرام را در زندگی خود خواهد دید.
این مدیر بومی صنعت برق استان ادامه داد: اولویت کاری ما این است که در سال 1407 خاموشی را به صفر برسانیم.در حال حاضر هم بر خلاف اینکه انتظار می رفت در فصل تابستان خاموشی زیاد باشد در نتیجه تلاش همکاران ما تعداد و زمان خاموشی ها در استان بسیار کاهش یافته است.
شیرخانی طلب شرمکت برق از مشترکین مختلف را 50 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : متاسفانه بیشترین میزان این طلب مربوط به ادارات و نهادهای دولتی و خدمت رسان است.شرکت آب و فاضلاب و شرکت مخابرات از بدهکاران عمده به شرکت برق می باشند.
مدیرعامل شرکت برق استان ایلام به تعرفه ی گرمسیری بسیار ارزان اعمال شده برای حوزه ی جنوبی استان اشاره کرد و افزود : شهرستانهای مهران،دهلران،دره شهر،آبدانان و بدره از تعرفه ی مناطق گرمسیری بهره مند می باشند.
وی ادامه داد: اگر کسی در دهلران 3 هزار کیلو وات برق مصرف نماید باید 45100 تومان به شرکت پرداخت نماید.امام همین مشترک با همین میزان مصرف در ایلام باید 500 هزار تومان هزینه برق پرداخت نماید.
در استان ایلام بیش از 7 هزار کیلومتر شبکه برق وجود داشته و تمام روستاهای بالای 5 خانوار استان از نعمت برق برخوردار می باشند. همچنین 210 هزار مشترک خانگی،اداری و صنعتی از شرکت برق انشعاب دریافت کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار