امام جمعه آبدانان اشرافیگری، فساد اقتصادی و عدم اعتماد را مهمترین عوامل بدبینی مردم از نظام اسلامی دانست.
کد خبر: ۲۷۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 05 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر آبدانان با اشاره به فرا رسیدن 17 مرداد سالروز شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست مزدوران طالبان اظهار کرد: عرصه اطلاع رسانی و خبر شهدای گرانقدری تقدیم نظام اسلامی کرده است.

وی با تبریک روز خبرنگار افزود: هم اکنون صدای باطل با تلاش استکبار جهانی و دلارهای نفتی سرسپردگان جهان عرب در همه عالم بلند است لذا خبرنگاران متعهد و وظیفه شناس باید با روحیه ایثار و فداکاری و مراعات 2 اصل مهم صداقت و امانتداری، صدای حق را در فضای جهان طنین انداز کرده و به گوش وجدان های بیدار برسانند.

امام جمعه آبدانان اشرافیگری، فساد اقتصادی و عدم اعتماد را مهمترین عوامل بدبینی مردم از نظام اسلامی دانست و اضافه کرد: یکی از اثرهای مثبت برجام و مذاکره با طرف های غربی این بود که حقانیت و صداقت جمهوری اسلامی و دورنگی و بی صداقتی آمریکا و همپیمانانش بطور واضح برای افکار عمومی ایران و جهان به اثباط رسید.

حجت الاسلام حاجیلری با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) گفت: شناخت علمی و عملی از سیره ائمه اطهار (ع) باعث پایداری در دفاع از دین، مبارزه با دشمنان اسلام و رستگاری دنیا و آخرت انسان می شود.

وی با تجلیل از روح ایثار و فداکاری ملت ایران در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی گفت: شهادت نوعی عزت الهی است که به یمن ایثار و جانبازی مجاهدان و مبارزان و رزمندگان حاصل می شود و ماندگارترین اثر آن استقلال و آزادی و حفظ کرامت انسانی است.

حجت الاسلام حاجیلری همچنین با تبیین خوی تجاوزگری آمریکا تاکید کرد: اقدام های مفید و سرنوشت ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میادین نظامی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و دفاعی باعث عصبانیت استکبار جهانی و هجوم نا جوانمردانه به این نهاد با برکت و انقلابی شده است.

اهمیت عمل به برنامه های اقتصاد مقاومتی، مبارزه با قاچاق کالا، ضرورت هم افزایی ارگان های دولتی، هماهنگی قوای سه گانه و اتحاد و همدلی مردم از دیگر مسائلی بود که مورد تاکید و تذکر امام جمعه آبدانان قرار گرفت./ف
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عباس گلدوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
مردم از عدم اجرای اسلام و تخریب مبانی عدالت و انسانیت از حکومت نا امید شده اند حتی تیتر خبرها هم عوام فریبی است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار