دبیر ستاد مرکزی اردوهای جهادی وزارت بهداشت اظهار کرد: امروز امنیت، خیر و برکت کشور برگرفته از خون پاک شهداست و تکریم شهدا از وظایف آحاد جامعه است.
کد خبر: ۲۷۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 04 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛یادواره شهدای روستاهای بخش مرکزی دهلران همزمان با دهه کرامت و همچنین اختتامیه اردوهای جهادی دانشجویی در روستای حاضرمیل بخش مرکزی دهلران برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر اقشار مختلف مردم روستاهای حاضرمیل، تم تم آب و گلسیری بخش مرکزی دهلران و اعضای گروه های جهادی وزارت بهداشت، مشاور امور اجرایی امور مجلس معاون فرهنگی دانشجویی امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دبیر ستاد مرکزی اردوهای جهادی وزارت بهداشت مهمان ویژه مراسم بود.

دبیر ستاد مرکزی اردوهای جهادی وزارت بهداشت در این آیین اظهار کرد: امروز امنیت، خیر و برکت کشور برگرفته از خون پاک شهداست و تکریم شهدا از وظایف آحاد جامعه است.

تاج فر گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از مقام شامخ شهدا را وظیفه مهم همگانی دانست و افزود: این یادواره ها از نیازهای جامعه است چرا که شهدا حق بزرگی بر گردن همه دارند.

وی با اشاره به اینکه دهلران دارای سوابق درخشانی در دفاع مقدس است، گفت: در این شهرستان مرزی برای دفاع از انقلاب و ارزش ها عزیزانی از سراسر کشور در جبهه ها حاضر شدند و این یادواره در واقع تقدیر از همه شهدای کشور است.

مشاور امور اجرایی امور مجلس معاون فرهنگی دانشجویی امور مجلس وزارت بهداشت یادآور شد: امسال برای اولین بار است که اردوهای جهادی وزارت بهداشت راه اندازی شده و این کار با عشق خدمت به مردم مناطق محروم انجام گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه دهلران نیز در این آیین گفت: شهدا سرمایه ای ماندگار هستند که هر چه داریم به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان است.

سرهنگ علی آبدونی بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: باید نسل جوان و همه آحاد جامعه با رشادت شهدا و ایثار گران آشنا شوند.

وی اردوهای جهادی وزارت بهداشت را در خدمت به مردم روستایی حائز اهمیت دانست و اظهار کرد: روحیه جهادی و بسیجی موجب شده تا این افراد از اقصی نقاط کشور در این اردوها با هدف خدمت به مردم حاضر شوند.

اجرای شعر و سرود، تئاتر و خاطره گویی و تجلیل از خانواده های معظم شهدا آیین یادواره شهدا و اختتامیه گروه های جهادی وزارت بهداشت در بخش مرکزی دهلران بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار