فرمانده تیپ 11 امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت:خدمت به مردم و حفظ رضایت مندی مردم در جامعه از اهداف مشترک نیروهای مسلح است چراکه نیروی انتظامی و سپاه مکمل یکدیگر در حفظ و ارتقای امنیت هستند.
کد خبر: ۲۷۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 04 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سردار عبدالله موسی بیگی روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: تعامل سپاه، بسیج و نیروی انتظامی تضمین کننده امنیت جامعه است و مجموعه سپاه و بسیج کماکان و همچون گذشته آماده هرگونه تعامل و همکاری با نیروی انتظامی برای حفظ امنیت و مبارزه با مسائل جدی امنیتی و سایر معضلات فرهنگی- اجتماعی است.

وی افزود: خدمت به مردم و حفظ رضایت مندی مردم در جامعه از اهداف مشترک نیروهای مسلح است چراکه نیروی انتظامی و سپاه مکمل یکدیگر در حفظ و ارتقای امنیت هستند.

فرمانده تیپ 11 امیرالمومنین(ع) استان ایلام ادامه داد: اصلی ترین رسالت ناجا، بسیج و سپاه و سایر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی این است که با همه توان در مقابل توطئه های دشمن بایستند و بدون شک تعامل سازنده نقش مهمی را در خنثی سازی نقشه های دشمن خواهد داشت.

سردار موسی بیگی در خصوص ضرورت مشارکت و هم افزایی مستمر دستگاه های مختلف با نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه اظهار کرد: همه دستگاه های دولتی در برقراری نظم و امنیت مسئول هستند و نیروی انتظامی به عنوان حافظ نظم و امنیت جامعه نیازمند همکاری و مشارکت سازمان ها و شهروندان است.

وی افزود: تعامل میان پلیس به عنوان دستگاه مقابله کننده با آسیب های اجتماعی و سپاه موجب تحقق امنیت اجتماعی پایدار در جامعه است.

فرمانده تیپ 11 امیرالمومنین(ع) استان ایلام به ظرفیت عظیم بسیج اشاره کرد و یادآور شد: هرچه همکاری پلیس و بسیج بیشتر باشد، خدمت رسانی به مردم بهتر و آسان تر محقق خواهد شد؛ چراکه عملکرد پلیس و بسیج لازم و ملزوم یکدیگر است.

** تلاش های جان بر کفان سپاه در پاسداری از ارزش های انقلاب قابل تحسین است
فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در این دیدار با تأکید بر حفظ تعامل سپاه و نیروی انتظامی گفت: تلاش های جان بر کفان سپاه در پاسداری از ارزش های انقلاب قابل تحسین است.

سردار نورعلی یاری اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فضل الهی یک هدیه الهی به ملت ایران اسلامی است و نفوذ آن فراتر از یک نسل بوده و برکات آن برای این کشور ماندگار و همیشگی خواهد بود.

وی سپاه و بسیج را سرمایه عظیم و حافظ نظام و ارزش های انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: با یاری خداوند متعال هیچ جدایی بین نیروی انتظامی و سپاه پاسداران وجود ندارد و همه نیروهای مسلح در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال تلاش و کوشش هستند و در یک مسیر گام برمی دارند.

وی تاکید کرد: باید تعامل و همکاری میان نیروی انتظامی و سپاه چه در سطح فرماندهان و چه در سطح نیروها بطور کامل احساس شود.

سردار یاری با اشاره به اینکه برقراری و تأمین امنیت، مأموریت بزرگ و مهمی بوده و لازمه آن همکاری سایر نهادهای فرهنگی و اجتماعی است، گفت: نیروی انتظامی مصمم است امنیت و احساس آن را در جامعه بیش از پیش تقویت کند./ف
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
ازکی تاحالانیروی انتظامی باهم هستند سپاه شرح وظایفش دفاع ازمرزهای کشوردرمقابل نیروی متخاصم است نیروی انتظامی وظیه اش دفاع ازناموس ومال وجان مردم است چه خبره بابااین مدلی که سنگ روی سنگ بندنمیشه هرکسی شرح وظایفی داره متاسفانه دلیل اصلی مشکلات کشورهمین چیزهاست که معلوم نیست کی چیکاره هستش نمیشه که نخودهرآشی بشی اونموقع چگونه توقع میشه داشت که کشورپیشرفت بکنه اگراینطوری باشه ارتش وظیفه اش چیه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار