مشاور امور بانوان استاندار و مدیرکل زنان و خانواده استانداری ایلام گفت:رایزنی های متعددی با استاندار ایلام و معاونان ایشانو همچنین روسا و مسئولان دستگاه های اجرایی در خصوص واگذاری مسئولیت به زنان کارشناس، متخصص و متعهد انجام شد.
کد خبر: ۲۶۶۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴ 26 July 2016

مشاور امور بانوان استاندار و مدیرکل زنان و خانواده استانداری ایلام گفت:رایزنی های متعددی با استاندار ایلام و معاونان ایشانو همچنین روسا و مسئولان دستگاه های اجرایی در خصوص واگذاری مسئولیت به زنان کارشناس، متخصص و متعهد انجام شد.

به گزارش تابناک ایلام؛کلثوم خلیلوند اظهار کرد: در سه سال از عمر دولت تدبیر و امید 2 مدیرکل، یک معاون فرماندار، یک بخشدار، 15 معاون مدیرکل، 2 رئیس شعبه بانک، 2 رئیس بیمارستان و 70 رئیس اداره در دستگاه های اجرایی استان ایلام از میان زنان تحصیلکرده، متخصص و متعهد منصوب شده اند.

وی با بیان اینکه این تعداد زن با توجه به دیدگاه مثبت محمدرضا مروارید استاندار ایلام نسبت به توانمندی های زنان در پست های مدیریتی منصوب شده اند، ابراز امیدواری کرد: روند افزایش فرصت های مدیریتی برای زنان در مدت باقیمانده از دولت یازدهم نیز در این استان ادامه داشته باشد.

خلیلوند تاکید کرد: دولت تدبیر و امید در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در زمینه عدالت محوری در جذب، تدوام خدمت و ارتقای منابع انسانی و همچنین شعارها و وعده های رئیس جمهوری برای حضور زنان توانا و تحصیلکرده در پست های مدیریتی اهتمام ویژه دارد.

مشاور امور بانوان استاندار و مدیرکل زنان و خانواده استانداری ایلام گفت: رفع چالش ها و موانع فراروی زنان به منظور رشد و شکوفایی استعدادهای آنان، ارتقا جایگاه و موقعیت زنان در خانواده و اجتماع، تقویت باور توانمندی و استعدادهای مدیریتی و علمی زنان در جامعه و ایجاد فرصت های شغلی برابر برای آنان از راهبردهای دولت و مدیریت ارشد این استان است.

خلیلوند اظهار کرد: با توجه به اینکه فعالان و نخبگان استان در نشست های استانی و ملی در زمینه حضور زنان توانمند در پست های مدیریتی و ایجاد زمینه لازم برای استفاده مناسب از زنان در جایگاه های مدیریتی درخواست مکرر داشتند رایزنی های متعددی با استاندار ایلام و معاونان ایشانو همچنین روسا و مسئولان دستگاه های اجرایی در خصوص واگذاری مسئولیت به زنان کارشناس، متخصص و متعهد انجام شد.

وی از تلاش مدیرانی که تعهد خود را در پایبندی به برنامه رشد و شکوفایی زنان به نمایش گذاشته و فرصت کافی را برای حضور زنان در سطوح مختلف تصمیم گیری مهیا کرده اند، قدردانی کرد.

مشاور امور بانوان استاندار و مدیرکل زنان و خانواده استانداری ایلام گفت: بزودی طرح توانمندسازی و توان افزایی و ارتقا مهارت های شغلی مدیران و مسئولان زن این استان در راستای ارتقای مهارت های مدیریتی در سطوح مختلف با همکاری معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و دانشگاه ایلام اجرا می شود.

خلیلوند یادآور شد: دوره های توانمندسازی درباره مهارت های مدیریتی با نگاه به حوزه زنان در زمینه هایی مانند برنامه ریزی و بودجه ریزی برای حوزه زنان، عدالت جنسیتی، فعالیت های شبکه ای برای پیشبرد مسائل زنان در بخش های دولتی و غیر دولتی و جایگاه زنان در برنامه های توسعه ای برگزار می شود.

وی ادامه داد: زنان شرکت کننده در این طرح شامل مدیران کل دستگاه های اجرایی، معاونان مدیرکل، معاونان فرمانداران، بخشداران، زنان عضو شوراهای اسلامی شهر و تعدادی از نمایندگان امور بانوان دستگاه های اجرایی استان ایلام هستند.

خلیلوند افزود: ارتقای دانش و مهارت های مدیریتی زنان، بهبود عملکرد مدیریت زنان، فراهم کردن زمینه رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندی های زنان، زمینه سازی برای هم افزایی، تجمیع منابع و امکانات و انتقال تجربیات را از اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار