باز هم مویه سرایی برای ورزش ایلام؛
اکبر دوستانی جوان 23 ساله ی ایلامی است که با وجود داشتن چندین عنوان قهرمانی کشوری و استانی و دعوت به اردوی تیم ملی در رشته ی دو و میدانی امروز به خاطر نداشتن بنیه ی مالی و عدم حمایت مسئولین خانه نشین شده و فعلا از ادامه راه باز مانده است.
کد خبر: ۲۶۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶ 25 July 2016
گویی سریال ناکامی جوانان ورزشکار ایلامی در میادین کشوری و بین المللی به خاطر ضعف بنیه ی مالی کماکان ادامه داشته و هیچ دست یاریگری قرار نیست این ضعف بزرگ را از پیشانی کدر ورزش استان پاک نماید.
به گزارش تابناک ایلام،در گوشه کنار این استان هستند جوانانی که از بسیاری از قهرمانان ملی کشور توانمند تر بوده و تنها به خاطر نداشتن حامی مالی و غفلت مسئولین استان از ادامه راه و کسب افتخار برای ایلام و ایران باز مانده اند.
بنده نوعی به عنوان خبرنگار بالغ بر 20 مورد از این قبیل مصاحبه ها را با ورزشکاران به جا مانده از غافله ی قهرمانی انجام داده ام و هر بار چند روزی مسئولین را تب غیرت گرفته و بعدا فراموش کرده اند.
اکبر دوستانی جوان 23 ساله ی ایلامی است که با وجود داشتن چندین عنوان قهرمانی کشوری و استانی و دعوت به اردوی تیم ملی در رشته ی دو و میدانی امروز به خاطر نداشتن بنیه ی مالی و عدم حمایت مسئولین خانه نشین شده و فعلا از ادامه راه باز مانده است.
این جوان ایلامی که ورزش را به صورت حرفه ای از سال 89 آغاز کرده است بالغ بر 30 بار به عنوان قهرمان دو و میدانی استان شناخته شده است.
اکبر دوستانی در سالهای 90 تا 92 با وجود گذشت یکسال از آغاز فعالیت ورزشی حرفه ای خیلی سریع پله های ترقی را طی کرده و 7 بار عنوان قهرمانی کشور را در رشته ی دو و میدانی کسب کرد.
دوستانی در همین مدت سه بار به اردوی تیم ملی دو و میدانی دعوت شد و هر بار به خاطر نداشتن پشتوانه مالی از ادامه راه باز مانده است.
اوج تلخی خاطرات دوستانی وقتی است که در اردوی تیم ملی شرکت کرده ولی به خاطر نداشتن کفش مناسب قادر به ادامه ی تمرینات نبوده است.
البته اکبر دوستانی دونده ی ایلامی در این سالها به فعالیت ورزشی خود ادامه داده و در آمادگی کامل به سر می برد.
دوستانی معتقد است اگر مسئولین و یا اسپانسر های مالی از وی حمایت کنند قادر خواهد بود در سطح بین المللی درخشیده و برای استان افتخار کسب کند.
گویا قرار است قصه ی پر رنج دوستانی ها و حسین زاده ها و قاسمی ها و ..... در ورزش ایلام هیچگاه پایانی شیرین به خود نبیند.
با وجود داشتن بخش عمده ای از ذخائر نفت و گاز کشور ایلام نتوانسته هیچگاه از این ظرفیت به نفع ورزشکاران خود استفاده نماید.این در حالی است که دیگر استانهای نفت خیز همچون خوزستان و بوشهر بیشترین استفاده را از این ظرفیت برای ورزش استان خود می برند.
به راستی اگر ورزشکاران ایلامی حمایت می شدند امروز ما صدها نفر همچون پورشیب و ملکی و هاشمی و نوروزیان و ..... داشتیم.
امروز که قرار است استاندار سختکوش ایلام با رییس جمهور محترم دیدار کند جا دارد صدای محرومیت ورزشکاران استان را به گوش ایشان رسانده و چاره ای برای این درد تاول زده بجویند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار