خدمتی نوین از شرکت پست ایلام با همکاری بخش خصوصی؛
سامانه پستی 193 با حضور جمعی از مسئولین و مدیرعامل شرکت پست ایلام و کارکنان این شرکت به طور رسمی افتتاح شد.
کد خبر: ۲۶۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۱ 25 July 2016
سامانه پستی 193 با حضور جمعی از مسئولین و مدیرعامل شرکت پست ایلام و کارکنان این شرکت به طور رسمی افتتاح شد.
به گزارش تابناک ایلام،مهندس گله داری در مراسم افتتاح این سامانه گفت:سامانه 193 یا خدمات ویژه شهروندی(خوش) یکی از خدمات بسیار مهم شرکت پست ایلام بوده و تحول قابل توجهی در خدمت رسانی به همشهریان ایجاد خواهد کرد.
وی ادامه داد: زحمات زیادی کشیده شده تا این سامانه وارد مدار خدمت رسانی به مردم شود.انجام این کار برنامه ریزی بسیار دقیقی لازم داشت که همکاران ما با همکاری و تعامل بخش خصوصی (شرکت تیزرو چاپار تیروژ) توانستند این مهم را به سرانجام برسانند.
مدیرعامل پست ایلام تصریح کرد: شما وقتی با سامانه 193 تماس بگیرید می توانید سرویس های ارتباطی و انتقالی را به  داخل و خارج از شهر در کوتاه ترین زمان و با کمترین هزینه به انجام برسانید.
گله داری به خدمات کلی این سامانه اشاره کرد و گفت:
قبول و توزیع کلیه مرسولات پستی به تمام نقاط کشور  ، حمل و نقل بین شهری مرسولات پستی  ، فروش بلیط کلیه خطوط هوایی ، توزیع بسته و امانات در سطح شهر و استان بصورت پیک موتوری و خودرویی(hand to hand)  و ....  از جمله خدمات این سامانه می باشد.
این مقام مسئول اضافه کرد: برای برقراری ارتباط و بهره گیری از خدمات این سامانه کافی است از طریق خطوط تلفن ثابت و همراه اول با شماره 193 تماس گرفته و ضمن دریافت لیست خدمات تقاضای خود را مطرح نمایید.
بابک گله داری متذکر شد: شرکت پست ایلام استفاده از خدمات نوین پستی را در اولویت کاری خود قرار داده و در این راستا از ظرفیت بخش خصوصی هم بهره خواهد گرفت.
سامانه پستی 193 یا همان الو خوش یکی از خدمات نوین شرکت پست می باشد که در راستای خدمت رسانی حداکثری و رفاه حال مشتریان راه اندازی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار