رئیس دانشگاه آزاد ایوان ازپذیرش دانشجو در 2 رشته جدید کارشناسی ارشد مهندسی برق و مهندسی شیمی با امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی خبرداد.
کد خبر: ۲۶۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 24 July 2016
رئیس دانشگاه آزاد ایوان ازپذیرش دانشجو در 2 رشته جدید کارشناسی ارشد مهندسی برق و مهندسی شیمی با امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام
؛آرش نادمی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایوان در شش رشته برق، برنامه ریزی علوم اداری و مدیریت، حسابداری، عمران، کامپیو تر و هسته ای در صدد جذب عضو هیات علمی است که تاکنون 2 نفر در مقطع دکتری برای عضویت در هیات علمی این مرکز پذیرش شده اند.

وی همچنین از افزایش 2 رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد در این واحد خبر داد و یادآور شد: این دانشگاه امسال در 2 رشته جدید کارشناسی ارشد مهندسی برق و مهندسی شیمی با امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی دانشجو می پذیرد.

نادمی اضافه کرد: 27 رشته تحصیلی دانشگاه آزاد ایوان با ظرفیت 700 دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته های فنی و مهندسی برای سال تحصیلی جدید آماده پذیرش دانشجویان است.

وی گفت: برای هدایت تحصیلی دانشجویان یک پکیج آموزشی، فرهنگی و رفاهی در نظر گرفته شده که از طریق وب سایت این دانشگاه در اختیار پذیرفته شدگان قرار می گیرد همچنین از طریق نصب بنر در سطح شهر و سایت ها این اطلاع رسانی ها صورت گرفته است.

نادمی تاکید کرد: اکثر پذیرفته شدگان این مرکز بومی هستند و دانشجویان غیر بومی نیز از شهرهای مجاورند که تردد می کنند بنابراین تاکنون تقاضایی برای اسکان در خوابگاه ها صورت نگرفته ولی در صورت تقاضای دانشجویان برای اسکان، دانشگاه نیز امکانات لازم را در اختیار آنها قرار خواهد داد.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید افزایش شهریه ثابت نخواهیم داشت اما شهریه متغیر 15 درصد افزایش می یابد.

دانشگاه ایوان دارای 700 دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی است که از این تعداد 80 درصد دانشجوی پسر و 20درصد دانشجوی دختر مشغول به تحصیل هستند و دارای چهار هزار متر مربع فضای آموزشی، سه گارگاه برق، کامپیوتر، نقشه برداری، یک آزمایشگاه شیمی و یک سالن ورزشی است.

ایوان با جمعیت 55 هزار نفر دارای مراکز آموزش عالی آزاد، علمی کاربردی و پیام نور در 35 کیلومتری شمال استان ایلام قرار دارد./ف
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
دانشگاه ازاد تیشه به ریشه علم کشور می زند. چرا شهرستان کوچک ایوان ...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار