کد خبر: ۲۶۳۵۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲ 20 July 2016

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، به همراه کارشناس عمران و رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چرداول از کتابخانه عمومی در دست ساخت روستای زنجیره علیا بازدید نمودند.

به گزارش تابناک ایلام،پیمانکار این طرح درجریان این بازدیدگفت: ساختمان کتابخانه عمومی روستایی زنجیره علیا از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی برخوردار است و در صورت تامین اعتبار و همکاری مسولان تا پایان شهریور ماه افتتاح خواهد شد ؛در غیر اینصورت در دهه فجر امسال مردم روستای زنجیره می توانند از این مرکز فرهنگی بهره مند گردند.

مرادجلیلیان نیز در این بازدید بر تسریع تکمیل این پروژه و واگذاری آن به مردم شریف روستای زنجیره علیا تاکید کرد.

در ادامه مدیرکل محترم کتابخانه های عمومی استان در دفتر فرماندار شهرستان جهت بررسی و برنامه ریزی های مناسب جهت رفع مشکلات کتابخانه های عمومی سطح شهرستان چرداول با فرماندار این شهرستان، ملاقات نمود .

در این دیدار جلیلیان به ارائه ی گزارشی از نیازمندی ها و مشکلات کتابخانه های عمومی پرداخت و از فرماندار خواستار توجه ویژه و تخصیص اعتبارات مناسب برای تکمیل، تجهیز و تعمیر کتابخانه های عمومی شد.

وی با اشاره به روند رشد و ارتقای وضعیت کتابخانه های عمومی استان ایلام، نیز گفت: خوشبختانه در سال گذشته شاهد بهبود کیفی کتابخانه های عمومی استان ایلام و خاصه شهرستان چرداول بودیم و با اعتباراتی که از بنیاد برکت و موسسه های خیریه و کمیته اعتبارات سال جاری و دیگر نهاد های فرهنگیخواهیم گرفت این روند هم از نظر فرهنگی و زیرساختی ادامه خواهد یافت

در ادامه دکتر کولانی فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان چرداول ضمن پذیرش نیازمندی ها قول تخصیص 500 میلیون ریال اعتبار در این راستا را داد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زنجیره ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
پناه بر خدا این بار حرفتون درست از آب دربیاد،شهریور نوش جونتون از این قولها زیاد دادین خبری نشده ،مطمئنا بهمن ماه هم این کتابخانه رنگ افتتاح به خود را نخواهد دید چون به خواب زمستانی میره
وقتی نظرم تایید شه لینک این خبر رو ذخیره میکنم واسه انشاالله سال دیگه که بگن فلان روز کتابخانه افتتاح میشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار