مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت:رشد و شکوفایی صنایع کوچک و متوسط جز با همراهی و دخالت بخش خصوصی میسر نخواهد شد.
کد خبر: ۲۶۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 20 July 2016
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت:رشد و شکوفایی صنایع کوچک و متوسط جز با همراهی و دخالت بخش خصوصی میسر نخواهد شد.

به گزارش تابناک ایلام،مرتضی دارایی در نشست تعیین اعضای شورای مشورتی تشکل های صنفی و صنعتی ایلام گفت: این نشست در راستای تحقق و اجرایی کردن برنامه های اقتصاد مقاومتی و اهمیت بهره مندی از نظرهای تشکل های خصوصی با حضور روسا و مدیران تشکل های صنفی و صنعتی استان در محل شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار شد.
دارایی با اشاره به فرمایش های مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار کرد: بیش از 92 درصد بنگاه های کشور را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهد اما سهم آنها از اشتغال کل کشور 45 درصد است.
وی ادامه داد: رشد و شکوفایی صنایع کوچک و متوسط جز با همراهی و دخالت بخش خصوصی میسر نخواهد شد.
دارایی افزود: با عنایت به سیاست های جدید سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برای احیا و فعال سازی واحدهای صنعتی برنامه هایی در دست انجام است.
وی تاکید کرد: سازمان دست شرکت های استانی را باز گذاشته تا در قالب تفاهم نامه ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی از تشکل ها و اصناف خصوصی که نقش بسزایی در حیات کشور ایفا می کنند، کمک بگیرد.
دارایی یادآور شد: با توجه به اتمام پروژه مرکز کسب و کار شهرک صنعتی ایلام، این شرکت آمادگی لازم برای استقرار دفتر اصناف و تشکل های خصوصی استان را دارد.
وی استفاده از خدمات تشکل ها، واگذاری خدمات به تشکل ها، انتقال اصناف به شهرک ها و نواحی صنعتی استان، نمایشگاه های فصلی، خدمات بیمه صنایع کوچک را از مهمترین موضوع های مطرح شده در شورای مشورتی تشکل های استان اعلام کرد.
شورای مشورتی تشکل های خصوصی استان با حضور مدیرعامل و معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان، رئیس خانه صنعت و معدن، نماینده اتاق بازرگانی، معاون اتاق اصناف استان، نماینده شرکت های فنی مهندسی، مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی ایلام و نماینده واحدهای صنعتی استان برگزار شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار