معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام بر لزوم برپایی کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از وقوع جرم در ایلام تأکید کرد
کد خبر: ۲۶۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 20 July 2016

معاون اجتماعی وپیشگیری ازوقوع جرم دادگستری استان ایلام برلزوم برپایی کارگاه‌   های آموزشی پیشگیری ازوقوع جرم درایلام تأکید کرد.


، به گزارش تابناک ایلام«جعفر دارابخانی»  با بیان اینکه مهم‌ترین اولویت دادگستری استان ایلام پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی است، اظهار کرد: نقش تأثیرگذار رسانه‌ها در این زمینه بر کسی پوشیده نیست و در ارائه آموزش‌های پیشگیری از وقوع جرم نقشی اساسی بر عهده دارند.

دارابخانی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها در قالب هنر می‌توانند نقش خود را در کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی در استان ایلام ایفا کنند، تصریح کرد: در سال‌های گذشته بیش از 30 هزار دقیقه برنامه در راستای تحقق سیاست‌های پیشگیرانه دادگستری از طریق صداوسیمای مرکز ایلام تهیه تدوین و پخش شده است.

وی از برگزاری 500 کارگاه آموزشی در حوزه‌های مختلف برای اقشار مختلف جامعه در استان خبر داد و گفت: تداوم برنامه‌سازی در راستای آگاهی بخشی به جامعه از مهم‌ترین برنامه‌های دادگستری استان ایلام در سال جاری است و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام تمام توان و تلاش خود را در تحقق جامعه‌ای عاری از بزه‌کاری به کار خواهد گرفت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار