فرماندار دهلران گفت:در اجرای پروژه های گردشگری چشمه های آبگرم و قیر دهلران یکی از کارها حفظ گونه ها و تلاش در جهت حفاظت و حراست از آنها است.
کد خبر: ۲۶۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸ 19 July 2016

فرماندار دهلران گفت:در اجرای پروژه های گردشگری چشمه های آبگرم و قیر دهلران یکی از کارها حفظ گونه ها و تلاش در جهت حفاظت و حراست از آنها است.


به گزارش تابناک ایلام؛امیدعلی سبزی روز سه شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید محیط زیست دهلران گفت: نهادینه شدن فرهنگ مشارکت مردم در حفاظت و حراست از محیط زیست منجر به رفع دغدغه ها در این حوزه می شود.

وی با اشاره به فعالیت خود جوش سازمان های مردم نهاد در این حوزه اظهار کرد: سمن ها و دیگر اقشار مردم در حفاظت و حراست از محیط زیست و منابع طبیعی و اجرای برنامه های زیست محیطی در جامعه تاثیر گذار هستند.

فرماندار دهلران افزود: دغدغه ها و برنامه های دولت تدبیر و امید در حوزه محیط زیست نشان از اهمیت دولت به این مهم دارد و برای پیشبرد بیش از پیش این برنامه ها همدلی و همکاری مردم از اهمیت برخوردار است.

سبزی بر لزوم حفظ تنوع زیستی گونه های جانوری و گیاهی در این شهرستان تاکید کرد و یادآور شد: در اجرای پروژه های گردشگری چشمه های آبگرم و قیر دهلران یکی از کارها حفظ گونه ها و تلاش در جهت حفاظت و حراست از آنها است.

مدیرکل محیط زیست استان ایلام نیز در این آیین با اشاره به اهمیت محیط زیست و نقش مردم و سازمان های مردم نهاد گفت: امروز با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شاهد اقدام های خوبی در حوزه محیط زیست هستیم.

مازیار سیلمان نژاد دهلران را یکی از شهرستان ها مهم به لحاظ گردشگری و محیط زیست در استان ایلام معرفی کرد و افزود: مجموعه فعالیت های محیط زیست در این شهرستان برای حفاظت از عرصه های زیست محیطی اثر مثبت داشته و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

وی مسئولیت را فرصتی برای خدمت به مردم دانست و اظهار کرد: در حوزه محیط زیست تلاش و جدیت و پیگیری برنامه ها و دغدغه محیط زیست باید در راس امور باشد. 

در این آیین با تقدیر از زحمات کیانوش شادی وند در مدت 6 سال حضور در مدیریت حفاظت محیط زیست دهلران، علیرضا نصوری به عنوان مدیر جدید این اداره معرفی شد

نصوری در کارنامه کاری اش چهار سال سابقه مدیریت حفاظت محیط زیست در استان های خوزستان و فارس را دارد.

16زیستگاه حیات وحش در شهرستان دهلران وجود دارد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار