فرماندار چرداول حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ملی را یکی از اولویت ورزش چرداول اعلام کرد.
کد خبر: ۲۶۲۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲ 18 July 2016
فرماندار چرداول حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ملی را یکی از اولویت ورزش چرداول اعلام کرد.

به گزارش تابناک ایلام؛پرویز کولانی روز دوشنبه در بازدید از اماکن ورزشی شهرستان چرداول اظهار کرد: برای احیای روحیه ورزشی و خارج شدن از روزمرگی، نیازمند تلاش و عزم همه ارگان ها بویژه حضور بخش خصوصی هستیم.

وی افزود: شهرستان چرداول قابلیت های فراوانی برای پرورش قهرمانان ملی در رشته های مختلف ورزشی دارد و توسعه زیرساخت ها و تامین و فراهم کردن اماکن و تجهیزات در خور جوانان و ورزشکاران در اولویت برنامه های سال جاری قرار دارد.

کولانی در بازدید از استخر سرپوشیده، زمین چمن فوتبال، سالن های ورزشی ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت موجود در خصوص زیرساخت های ورزشی در سطح شهرستان تاکید کرد: در جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی و احساس آرامش باید زمینه حضور مردم را در ورزش های همگانی فراهم کنیم و ضمن مهیا کردن این بستر باعث دوری جوانان جامعه از نابهنجاری های اجتماعی بویژه مواد مخدر شویم.

فرماندار چرداول یادآور شد: امسال با تخصیص اعتبارات مناسب سعی در رشد و تعالی حوزه ورزش این شهرستان داریم و با بازدیدهای صورت گرفته نارسائی ها و مشکلات بررسی و اولویت بندی خواهند شد.

وی ادامه داد: تغییرات گسترده در زیرساخت ها، تجهیز اماکن ورزشی به سخت افزارها و نرم افزارهای مورد نیاز، تکمیل طرح های نیمه تمام، ساماندهی هیات های ورزشی و ورزشکاران از برنامه های در دست اجرا طی سال 95 است.

کولانی دیگر اقدامات پیش بینی شده در حوزه ورزش را حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ملی، حمایت از ورزش های همگانی، سوق دادن مردم و بخصوص جوانان به برنامه های سالم سازی، شناخت سلایق مردم در ورزش و تامین امکانات مرتبط برشمرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان چرداول نیز در این بازدید مهمترین کمبودها و مشکلات ورزشی شهرستان چرداول را حصار کشی مجموعه ورزشی و زمین چمن فوتبال، ایجاد سکوی تماشگر، رختکن، سرویس بهداشتی، پیست دومیدانی در زمین فوتبال، تجهیز سالن ورزشی یک هزار و 200 نفره سسرابله به وسایل سرمایشی و گرمایشی، تعمیر کامل استخر سرپوشیده سرابله، تعمیر و تجهیز سالن های ورزشی شباب، کهره، توحید، آسمان آباد، زنجیره علیا و شهید اشرفی سرابله ذکر کرد.

حمیرا نیک سرشت احداث سالن رزمی و بانوان در مرکز شهرستان، تکمیل طرح سالن ورزشی روستای زیرتنگ بیجنوند با رشد فیزیکی 50 درصدی و خرید تجهیزات و امکانات مناسب و به روز برای ورزشکاران را از دیگر نیازهای حوزه ورزش در شهرستان چرداول عنوان کرد.

شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قراردارد و دارای 2 هزار نفر ورزشکار سازمان دهی شده در قالب 18 هیات ورزشی است.

با توجه به گستردگی روستاهای پرجمعیت، منطقه ساخت اماکن ورزشی از اولویت های ضروری برای جوانان این منطقه است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار