مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام گفت:برای تسهیل در ترددزائران نیازمند همکاری همه استان ها می باشیم.
کد خبر: ۲۶۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 18 July 2016
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام گفت:برای تسهیل در ترددزائران نیازمند همکاری همه استان ها می باشیم.

به گزارش تابناک ایلام
؛مهرداد جهانی اظهار کرد: از آنجایی که امسال سفر حج تمتع برگزار نمی شود و مرز بین المللی مهران نیز از امنیت ویژه ای برای تردد زائران برخوردار است، به همین دلیل پیش بینی می شود که آمار تردد زائران نسبت به سال قبل افزایش داشته باشد.

وی افزود: ستاد اربعین در استان به ریاست استاندار ایلام فعال شده و کمیته های ذیل آن به منظور هماهنگی بیشتر و فراهم کردن امکانات خدماتی، رفاهی، اسکان، درمانی، پذیرایی، حمل و نقل و ... نیز فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی توضیح داد: پایانه حمل و نقل استان نیز در این راستا علاوه بر ساماندهی خودروهای تردد زائران اکنون همکاری خود را با سایر دستگاه ها در زمینه ایجاد پارکینگ در محل شهرداری سابق شهرستان مرزی مهران به صورت اختصاصی 31 استان کشور فراهم کرده است تا از تجمع خودروها و سرگردانی زائران در ایام تردد پیشگیری شود.

جهانی گفت: همچنین همچون سال گذشته برای تامین اتوبوس های مورد نیاز زائران فراخوان عمومی به پایانه های حمل و نقل سراسر کشور صورت گرفته تا همه استان ها با همکاری در این زمینه در راستای تسهیل در تردد زائران به استان ایلام کمک کنند.

وی افزود: بطور قطع امسال با توجه به تجربیات سال گذشته سطح خدمات و امکانات افزایش خواهد یافت که امیدواریم همکاری های لازم در سطح ملی در راستای تسهیل تردد زائران به خوبی انجام گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد که زائران اربعین حسینی با رضایت بیشتری نسبت به سال قبل از مرز بین المللی مهران تردد کنند.

به گزارش تابناک ایلام، سال گذشته بیش از 15 هزار دستگاه اتوبوس و صدها خودرو شخصی و تاکسی به کار جابجایی زائران اربعین حسینی در ایام اربعین در استان ایلام پرداختند.

بر اساس آمار منابع رسمی در سال قبل بیش از 2 میلیون نفر از طریق مرز بین المللی مهران به عتبات عالیات مشرف شدند.

مرز بین المللی مهران در فاصله 85 کیلومتری مرکز ایلام دارای مزیت کوتاهی مسافت تا مرکز عراق و امنیت مطلوب است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار