معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت:سازمان تامین اجتماعی با توجه به توان سازمانی و سطح و میزان جمعیت تحت پوشش اصلی ترین نهاد تحقق رویکردهای نظام و دولت در حوزه رفاه عمومی محسوب می شود.
کد خبر: ۲۵۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 14 July 2016
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت:سازمان تامین اجتماعی با توجه به توان سازمانی و سطح و میزان جمعیت تحت پوشش اصلی ترین نهاد تحقق رویکردهای نظام و دولت در حوزه رفاه عمومی محسوب می شود.


به گزارش تابناک ایلام
؛حسین کلانتری روز چهارشنبه به مناسبت هفته تامین اجتماعی از ارتقا سطح اجتماعی،اقتصادی ،بهداشتی و درمانی کل جامعه به خصوص افراد کم بضاعت به عنوان راهبرد بنیادین نظام و انقلاب اسلامی نام برد .

وی گفت: این استراتژی هم اکنون نیز در قالب اقتصاد مقاومتی از اصلی ترین رویکرد های مورد تاکید مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید محسوب می شود.

وی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی با توجه به توان سازمانی و سطح و میزان جمعیت تحت پوشش اصلی ترین نهاد تحقق رویکردهای نظام و دولت در حوزه رفاه عمومی محسوب می شودبه نحویکه ماموریت ، رسالت و وظایف سازمان تامین اجتماعی با اهداف و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی در حوزه ارتقا رفاه ملی و معیشت جامعه همخوانی دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اظهار داشت: بر اساس این اهمیت است که گم وکیف ارائه خدمت این سازمان چه در حوزه تصمیم سازی کلان و چه در سطح ارائه و اجرای خدمات دراستان تاثیر مستقیمی بر رفاه معیشتی ، بهداشت و سلامت جسمی و روانی جامعه دارد.

وی تاکید کرد: مسوولان تامین اجتماعی باید دغدغه های جامعه هدف خود را شناسایی و در راستای رفع این دغدغه ها تلاش کنندبه نحوی که مرهمی بر زخم های جامعه هدف باشند.

کلانتری افزود: کارآمدی و اثربخشی نیروی کار جامعه در شزایط ارامش روحی و کمتر بودن تنش های شغلی و دغدغه های رفاهی به یقین بیشتر و بهتر خواهدشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: هرچه قدر خدمات ارائه شده به جامعه هدف از عمق بیشتری برخوردار باشد قطعا رضایتمندی مردم بیش از گذشته حاصل می شود و باید به سمت فعالیت های تخصصی گام های بیشتری برداشته شود.

وی با ذکر اینکه یکسوم جمعیت استان تحت پوشش خدمات سازمان تامین اجتماعی قرار دارند خاطر نشان کرد: با کاهش دغدغه های شغلی و صنفی به طور قطع تخلف کمتری در این حوزه روی خواهد داد.

این مسوول اضافه کرد: آسایش همان خدماتی است که در قالب برنامه های رفاهی و تفریحی و ... برای کارگران و کارمندان و ... فراهم می شود، بعد از برقراری آسایش می توان از نیروی کاری انتظار کار درست و صحیح داشت.

وی با این اشاره که در حال حاضر نیمی از جمعیت استان ایلام مستقیم و بخشی دیگری از جمعیت استان به طور غیرمستقیم از امکانات تامین اجتماعی استفاده می کنند اذعان کرد: نوع خدمات و گستره مخاطبان حساسیت کار در تامین اجتماعی استان را افزایش داده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام درعین حال تلاش مجموعه مدیران و کارکنان اداره کل تامین اجتماعی استان ایلام را قابل تحسین ذکر کرد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار