فرمانده انتظامی آبدانان از دستگیری یکی از سوداگران مرگ و توزیع کنندگان اصلی مواد افیونی در این شهرستان خبر داد و گفت: از این فرد پنج کیلوگرم مواد مخدر نیز کشف شد.
کد خبر: ۲۵۹۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ 13 July 2016
 فرمانده انتظامی آبدانان از دستگیری یکی از سوداگران مرگ و توزیع کنندگان اصلی مواد افیونی در این شهرستان خبر داد و گفت: از این فرد پنج کیلوگرم مواد مخدر نیز کشف شد.

به گزارش تابناک ایلام ،سرهنگ پرویز جعفری  اظهار کرد: در پی گزارش های مردم فعالیت این سوداگر مرگ از چند روز قبل تحت بررسی و کنترل عوامل انتظامی و ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت و هنگامی که قصد وارد کردن محموله مواد مخدر را داشت در تور اطلاعاتی پلیس افتاد و دستگیر شد.

وی با اشاره به شگردهای پلیس در شناسایی و دستگیری این فروشنده مواد مخدر افزود: از این سوداگر مرگ مقدار پنج کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی آبدانان تاکید کرد: این فرد پس از تکمیل پرونده همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قضایی و قانونی به دستگاه قضایی شهرستان تحویل شد.

سرهنگ جعفری گفت: در اثر فعالیت های اجتماعی و فرهنگی پلیس و تعمیق ارتباط با اقشار مختلف مردم و نهادهای ذیربط، محیط شهرستان آبانان برای قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر و افراد شرور، شیاد و سابقه دار نا امن شده و ریسک اقدام های مجرمانه بشدت بالا رفته است.

وی از شدت بر خورد نیروی انتظامی با وارد کنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در آبدانان خبر داد و از مردم خواست به منظور ریشه کنی مواد مخدر و نجات جوانان از این آسیب خطرناک اجتماعی و همچنین پاکسازی محیط اجتمایی، در شناسایی و دستگیری عوامل تولید و توزیع و مصرف مواد افیونی با پلیس همکاری کنند./م


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری آبدانانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
شهرستان آبدانان؟!
مدیر پایگاه بله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار