سه نفر از اعضای یک خانواده به دنبال عدم آشنایی با فنون شنا در سد کشه تفرش غرق شدند.
کد خبر: ۲۵۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲ 08 July 2016
به گزارش ایسنا، در پی تماس هایی از ستاد بحران، فرمانداری و همچنین آتش‌نشانی تفرش و اطلاع‌رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اراک ساعت 18:00 روز گذشته گروه غواصی سازمان را به محل حادثه واقع در سد کشه تفرش اعزام کرد.

به گفته محسن فضلی، معاون عملیات سازمان و فرمانده عملیات تیم غواصی، بنا به اظهار شاهدان در ابتدا خانم جوانی از اعضای یک خانواده به دلیل عدم آشنایی با خطرات ورود در آب‌های سد غرق شد. پدر و برادر وی برای نجات او اقدام کردند ولی این دو نفر نیز به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا نتوانستند از آب خارج شده و به عمق آب فرو رفته و دیگر به سطح آب برنگشتند.

وی افزود: با توجه به اظهارات شاهدان و مشخص شدن محدوده فرو رفتن آنها در آب، آتش‌نشانان با استفاده از ابزار مخصوص غواصی به جستجو در عمق آب پرداختند و سرانجام موفق به خارج کردن هر سه نفر به ترتیب پسر، پدر و سپس دختر خانواده از آب شدند که مرگ آنها توسط عوامل اورژانس حاضر در محل تأیید شد.

معاون عملیات آتش نشانی اظهار کرد: جنازه این سه عضو خانواده به عوامل انتظامی منطقه تحویل شد و آتش نشانان بعد از اتمام عملیات ساعت 23:00 به محل ایستگاه خود مراجعت کردند.

وی در پایان از مردم خواست که به علت خطرات خاص سدها از ورود به آب آنها پرهیز کنند و در صورت شنا کردن حتما از تجهیزات فردی و جلیقه نجات استفاده کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار