فرماندار چرداول از افتتاح چهار طرح و پروژه در شهرستان چرداول تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۵۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ 02 July 2016
فرماندار چرداول از افتتاح چهار طرح و پروژه در شهرستان چرداول تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام
؛پرویز کولانی اظهارکرد: تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری سال بنام اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل بهترین راهگشای رونق اقتصادی بوده که با بالابردن کیفیت کالاهای داخلی و تشویق مردم به خرید این تولیدات و کالاها می توانیم گام های مهم و اساسی در تحقق منویات معظم له برداریم.

وی گفت: جهاد اقتصادی گام اول اقتصاد مقاومتی بود که در راستای آن موانع و مشکلات اقتصادی کشور باید برداشته می شد که الحمدالله با تدبیر و درایت دولت دکتر روحانی و فرجام برجام زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی همراه با جهاد همگانی فراهم شده است و در شهرستان چرداول زمینه و بستر برای ورود سرمایه گذاران و احیاء صنایع تولیدی، کشاورزی، صنعتی فراهم می باشد.

کولانی تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی دو اهرم قوی و محکم در برابر تحریم های ظالمانه استکبار می باشد و مسئولین دولت یازدهم همه تلاش و کوشش خود را برای جامه عمل پوشاندن به آن بکار برده اند و تا تحقق کامل آن از حرکت روبه رشد خود کوتاه نخواهد آمد.

فرماندارچرداول کارنامه اقتصادی دولت تدبیر با کار بزرگ سیاسی یعنی برجام را درخشان دانست و اظهار کرد: ثبات قیمت ها،اشتغال زایی،ثابت نگه داشتن نرخ ارز،کاهش تورم، حمایت از بخش خصوصی و کاهش نقش تشکیلات دولتی، امکان مشارکت بالای مردم، تعادل در مصرف و جلوگیری از هزینه های گزاف و حمایت از کالاهای داخلی ارزنده ترین کارها و اقدامات این دولت در تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد.

کولانی تاکید کرد: مسیر بسته اقتصادی کشور در دولت یازدهم با درایت و عقلانیت گشوده شد و شرایط مناسبی برای پیشرفت، رونق و ترقی اقتصاد کشور که اقتصاد تولید محور است فراهم شده است و نوید بخش آینده ای درخشان وروشن را می دهد.

وی تاکید کرد: مسئولان اجرایی شهرستان چرداول اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در روستاها و رونق برنامه های تولیدی،کشاورزی،صنعتی و ایجاد صنایع دستی را در دستور کار خود قرار داده اند و با توجه به جمعیت بالای روستایی تلاش می کنیم در هر روستا یک طرح اقتصاد مقاومتی را عملی کنیم.

فرماندار چرداول دیگر برنامه های اجرا شده در شهرستان را در راستای اقتصاد مقاومتی رابرگزاری پنج جلسه اقتصاد مقاومتی، هماهنگی وابلاغ دستورالعمل به ارگان های دولتی برای حمایت و همکاری با سرمایه گذاران، حمایت از تولید داخلی، برگزاری جلسات با صاحبان صنایع و کارخانجات برای رفع موانع و مشکلاتشان برشمرد.

کولانی از افتتاح چهار طرح و پروژه در این شهرستان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: این 4 طرح شامل تولید مرغ مادر، تولید جوجه یک روزه، کارخانه فولاد گستر و کوشاب غرب می باشند که از رشد فیزیکی بالای 60 درصد برخوردار بوده که با راه اندازی آنها زمینه اشتغال بیش از 600 نفر فراهم می گردد.

وی همچنین بیان داشت: 16 تعاونی در زمینه قالی بافی و صنایع دستی شهرستان چرداول از طریق امور روستایی استانداری ایلام به بانک سینا جهت دریافت تسهیلات و آغاز فعالیت معرفی شده اند که در دست اقدام بوده و زمینه اشتغالزایی 160 نفر از این طریق نیز مهیا می شود./ف
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
نه بابا آقاي كولاني من چرداولي هستم ولي اينجا از اين بهشت موعود شما خبري نيست حرف زدن و نوشتن روي كاغذ چه آسان است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار