کد خبر: ۲۵۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 30 June 2016

رئیس دادگاه بخش هلیلان گفت: در یک سال گذشته 500 هزار متر خلع ید اراضی ملی و جنگلی از چنگال زمین‌خوارن و متصرفان اراضی ملی با حکم این دادگاه صورت گرفته است.

«محمد حسنوند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: در یک سال گذشته حدود 2 هزار پرونده وارد چرخه رسیدگی این دادگاه شده که در آخر سال 2 هزار و 100 پرونده مختومه شدهیعنی علاوه بر پرونده‌های وارده به100 پرونده سال ماقبل آن‌هم مورد رسیدگی و مختومه شده است.

وی بابیان اینکه حدود 400 پرونده به چرخه رسیدگی شورای حل اختلاف این دادگاه واردشده است، افزود: در یک سال گذشته نسبت به سال ماقبل آن 45 درصد آمار پرونده‌های موجودی کاهش پیداکرده است.

حسنوند اضافه کرد: مدت‌زمان رسیدگی به پرونده‌ها در این دادگاه در سال 1390 حدود 45 روز بود که با تلاش قضات در حال حاضر به زیر 10 روز رسیده است.

حسنوند خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته 500 هزار مترمربع از چنگال زمین‌خواران و متصرفان اراضی ملی با حکم این دادگاه خلع‌ید شده است،در این مدت از تجاوز به حریم رودخانه‌ها و برداشت‌های غیرمجاز از آب‌های زیرزمینی جلوگیری شده است.


رئیس دادگاه بخش هلیلان با بیان اینکه سرقت سیم برق و تاسیسات عمومی این بخش ریشه کن شده است تصریح کرد: جرائم خشن درحوزه این دادگاه کاملا مهار شده است.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون با مخلان نظم امنیت برخورد قاطع می‌کنیم گفت: در راستای تامین امنیت مردم با هیچ کسی تعارف نداریم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار