معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت:برخی از طرح ها نظیر کشتارگاه که مجهز به سیستم سورتینگ و بسته بندی هستند برای استان ضروری است و باید مورد حمایت قرار گیرند.
کد خبر: ۲۴۹۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 22 June 2016
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت:برخی از طرح ها نظیر کشتارگاه که مجهز به سیستم سورتینگ و بسته بندی هستند برای استان ضروری است و باید مورد حمایت قرار گیرند.



به گزارش تابناک ایلام؛حشمت اله عسگری روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و جذب سرمایه گذاری اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت باید یک پایش از طرح های تولیدی فعال و نیمه فعال استان انجام دهد و از مجریان طرح ها بخواهد که شناسنامه مالی تهیه کنند.

وی افزود: اطلاعات موجود مالی و ثبت در دفاتر علاوه بر تعیین وضعیت سود و زیان این طرح ها و تسهیلات دریافتی و وضعیت بازپرداخت آنها در امر مالیات و همچنین سایر حمایت های دولتی در قالب پرداخت سرمایه در گردش و اهلیت مجری برای دریافت تسهیلات موثر است.

عسگری تاکید کرد: برخی از طرح ها نظیر کشتارگاه که مجهز به سیستم سورتینگ و بسته بندی هستند یا طرح تولید بیتومین که مجهز به فناوری نانو است، برای استان ضروری است و باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی از بانک های عامل خواست که با همراهی بیشتر در راستای اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال و حمایت از تولید در استمهال تسهیلات، توقف اجراییات و همچنین پرداخت سرمایه در گردش از طرح های تولیدی استان که بدلیل رکود بازار دچار مشکل شده اند، حمایت کنند.

عسگری گفت: دولت با رویکرد بسیار مثبتی در تکاپو و تلاش برای رفع مشکل واحدهای تولیدی است و از هیچ حمایتی دریغ نمی کند.

وی اضافه کرد: اکنون دغدغه مسئولان کشوری و استانی پیگیری مکرر برای به حرکت در آوردن چرخ های تولید و بهبود شرایط تولیدکنندگان داخلی است تا بتوانند در شرایط کنونی به حیات خود ادامه دهند. 

به گزارش تابناک ایلام، در این نشست 10 طرح شامل تولید شرکت تیر تاف، پرورش قارچ، کشتارگاه دام، پرواربندی گوساله، امین کار، ریواس دره شهر، شیمی گستر مهران و سنگ شکن با حضور مجریان طرح ها و مدیران عامل بانک ها بررسی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار