مدیر عامل ستاد دیه ایلام گفت: با کمک خیرین طی امسال 33 نفر زندانی جرائم غیرعمد و مالی استان به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند.
کد خبر: ۲۴۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 22 June 2016
 مدیر عامل ستاد دیه ایلام گفت: با کمک خیرین طی امسال 33 نفر زندانی جرائم غیرعمد و مالی استان به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند. 

به گزارش تابناک ایلام ، سید "نورالله موسوی "در آیین جشن گل‌ریزان زندانیان جرائم غیر عمد استان اظهار کرد: حضور و کمک مردم در جشن گل‌ریزان اثر و نقش مهمی در فراهم کردن یک جامعه سالم و ثبات اجتماعی ایفا می‌کند.
 
وی افزود: زندانیان جرائم غیر عمد مجرم به مفهوم واقعی نیستند بلکه کسانی هستند که به خاطر محکومیت‌های مالی، ناتوانی در پرداخت دیه، نفقه، چک بلامحل، دیون و تعهدات مالی به زندان افتاده‌اند.
 
مدیرعامل ستاد دیه استان ایلام با اشاره به آزادی 33 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در سه ماه گذشته یادآور شد: درمجموع برای آزادی این تعداد زندانی 25 میلیارد ریال هزینه شده است.
 
موسوی گفت: تلاش می‌کنیم امسال و در ایام باقی‌مانده ماه مبارک رمضان با برپایی جشن‌های گل‌ریزان در سطح استان و کمک خیران مقدمات آزادی تعداد دیگری از زندانیان جرائم غیر عمد فراهم شود.
 
وی اضافه کرد: سال گذشته 87 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و واجد شرایط با بدهی 49 میلیارد و 210 میلیون ریال با کمک و مساعدت ستاد دیه آزاد و خیران نیکوکار آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
 
وی افزود: در جشن گل‌ریزان سال گذشته مبلغ سه میلیارد و 700 میلیون ریال در سطح استان برای آزادی زندانیان جمع‌آوری شد که از این میزان یک میلیارد و 180 میلیون ریال نقدی و مابقی غیر نقدی بود.
 
در این آیین که همزمان با میلاد مسعود حضرت امام حسن مجتبی (ع) و با حضور مسئولان قضایی انتظامی، اجرایی و اقشار مختلف مردم و خیران نیکوکار در سالن اجتماعات دادگستری استان ایلام برگزار شد کمک‌هایی برای آزادی زندانیان غیر عمد به‌صورت نقدی و غیر نقدی توسط ستاد دیه استان ایلام جمع‌آوری شد./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار