کد خبر: ۲۴۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶ 21 June 2016
سعید پایبند تابناک ایلام::تیم رسانه ای دولت تدبیر و امید همچنان در مقابل بمباران تبلیغاتی مخالفین روزه ی سکوت در پیش گرفته اند و فعلا بنابر دلایل نامشخص موضع منفعلانه ی به عنوان تاکتیک مدنظر دارند و هرچه هجمه ها علیه کابینه یازدهم بیشتر می شود تیم رسانه ای دولت حسن روحانی عقب نشینی اتخاذ می کند که این امر باعث شده موج انتقادها از دولت بیشتر شود.

یکی از رسالت های ذاتی تیم رسانه ای دولت؛ اطلاع رسانی دقیق عملکرد دولت به ملت و رسانه هاست و یا به عبارتی دیگر تیم رسانه بایستی در انعکاس خبری دولت نقش اساسی و ارزنده ای ایفا کند تا شایعات در مورد دولت کم رنگ شود و دولتمردان با آسایش بیشتری کار را پیگری کنند اما در این راستا تیم رسانه ای دولت یازدهم ضعیف عمل کرده این در حالی است که مخالفان از چند وقت پیش تا انتخابات سال 96 بسیار گسترده‌تر از گذشته، هم از کاه، کوه می‌سازند و هم کوه را کاه جلوه می‌دهند. برای آنان که هدف،وسیله را توجیه می‌کند، چهار ساله کردن عمر دولت تدبیر و امید، هدف شده است. هدفی که حالا به آن لعاب قداست می‌بخشند.

البته ملت نشان داده‌اند که فریب شعارهای مسموم تبلیغاتی را نمی‌خورند، و این عمل را پای صندوق های رای 24 خرداد و هفت اسفند نشان دادند.

امروز مردم و به ویژه طرفداران دولت مدام از هم می پرسند که چرا تیم رسانه و امور مطبوعاتی دولت صدای ضعیفی دارد. همه می پرسند چرا تیم رسانه ای دولت نمی خواهد دستاوردهای دولت را برای مردم رسانه ای کند؟ می پرسند چرا عرصه رسانه ای را به مخالفان دولت باخته اند؟

انتظار حامیان از تیم رسانه ای دولت این است به رسالت اصلی پای بند باشند و این قدر خدمات دولت را ابتر نکنند و در مقابل تندروها مظلوم نمایی نکنند. احساس مسئولیت و تعهد کاری در تیم رسانه ای دولت می تواند هجمه های مخالفین را خنثی نمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار