تابناک گزارش داد:
از طرفی برخی دیگر از اعضای شورای شهر سرابله بر تداوم ساز ناکوک مخالفت خود تاکید داشته و این عزیزان میرزایی شهردار مستعفی میمه که شنیده می شود از اقوام یکی از نمایندگان مجلس (تشابه اسمی با نماینده ملاک نیست)است را به عنوان شهردار سرابله معرفی کرده اند
کد خبر: ۲۴۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 21 June 2016

از آغازین روزهای سال جاری بود که اختلافات شورای شهر و صادق فتاحی شهردار سرابله نمود عمومی پیدا کرده و در نهایت به استیضاح و استعفای شهردار انجامید.


در ابتدای ماه جاری بود که حمید گراوند در مصاحبه با خبرنگار تابناک از پذیرفته شدن استعفای فتاحی و انتخاب خیدانی به عنوان سرپرست شهرداری سرابله خبر داد.

یکروز بعد از اظهار نظر گراوند بود که یک عضو دیگر شورای شهر سرابله در گفتگو با یک کانال مجازی از غیر قابل قبول بودن استعفای فتاحی خبر داده بود.

این کش و قوس ها از اختلافات شدید میان اعضای شورای شهر سرابله خبر داده و نوید تداوم بلاتکلیفی مردم این شهر را می داد.

به هر حال خیدانی با سه رای موافق شورای شهر سرابله به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

از طرفی برخی دیگر از اعضای شورای شهر سرابله بر تداوم ساز ناکوک مخالفت خود تاکید داشته و این عزیزان سجادمیرزایی شهردار مستعفی پهله زرین آباد را به عنوان شهردار سرابله معرفی کرده اند.

نکته جالب این ماجرا اضافه شدن یک عضو به اعضای شورای شهر در خیالات این عزیزان است.با انتخال میرزایی به عنوان سرپرست شهرداری سرابله این اظهار نظر صورت گرفته که ایشان هم سه رای موافق داشته است.

حال با در نظر گرفتن این مهم که شورای شهر سرابله 5 عضو دارد تکلیف رای ششمی که به میرزایی داده شده هنوز مشخص نیست.گویا آنطور که باید اجماع نظری در بین این عزیزان وجود نداشته و یکی از آنها در هر دو زمین نقش مهاجم را بازی می کند.

در حال حاضر آقای فتاحی شهردار مستعفی،خیدانی سرپرست معرفی شده شماره یک و میرزایی سرپرست معرفی شده شماره دو هر سه در ساختمان شهرداری حضور داشته و داعیه ی ریاست دارند.

کلید اتاق شهردار سرابله در حال حاضر سه تکه شده و هر تکه ی آن در دست یکی از این عزیزان قرار دارد.جالب اینجا است که شنیده شده فردی به نام حجتی هم به این بازی ورود کرده و به دنبال سر و یا دم کلید اتاق رئیس است.

با در نظر گرفتن جمیع جهات و ضعف های مدیریتی و خدماتی که در طول سال جاری در شهر سرابله وجود داشته این حقیقت غیر قابل انکار است که تنها مردم متضرران اصلی این بازی هر دو سر باخت هستند.آقایان مدعی تصدی پست ریاست که در هر جا باشند حقوق دریافت کرده و تنها در یک کورس مدیریتی شرکت کرده اند،حضرات شورا نیز از این نمد برای خود اسم و رسمی پیدا کرده و به دنبال تایید ظاهری خود در جامعه هستند،تنها در این بین مردم هستند که بازندگان اصلی اختلافات شورا و شهرداری می باشند.

در شهر ایلام هم چنین اختلاف نظری وجود داشته و شهردار باید به جای خدمت رسانی به مردم هر روز در شورا حضور یافته و سخنرانی حضرات را نیوش کند.

شهر سرابله مرکز شهرستان چرداول بوده با جمعیت 15هزار نفر است که در طول روز جمعیت آن قریب به 50هزارنفرنیز می رسد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
آیا دراین شهرستان کسی نبود تا از ملکشاهی فردی برای شهردار انتخاب کنند.این توهین به این مردم است.این آقا چرا در بهله زرین اباد ادامه خدمت نداد؟؟؟اگر کسی را دارد از نمایندگان قبیله خودش چرا مدیر کل نمی شود ؟؟آن هم با سابقه کم در بخش زرین اباد وغیره..........
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
سلام بر تابناک ازاین مطلب اینطور استنباط میشود که اختلاف بین شورا است واعضاء 5نفره به سه گروه دو.دو.ویک تقسم شده اند .حتی بر سر تعیین سربرست هم اختلاف دارند تا برسد به شهردار؟؟کاش شورا را منحل را میکردن خیلی بهتر بود مانند آسمان اباد اینها نه بفکر مردمند ون به فکر شهرداری استانداری باید حتما دخالت کند ونگذارد از این بیشتر فرصت سوزی شود به ضرر مردم است.
احمدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
به راحتي با آبروي مردم بازي نكنيد.آقاي فتاحي انساني با تجربه و متعهد مي باشند و فعاليت هاي بسيار خوبي در شهر كوچك سرابله كه ظرفيت هاي محدودي از نظر شهري دارد انجام داده اند و بايد از ايشان تكريم و قدرداني بشه.اگر اين رويه ادامه داشته باشه هيچ شخصي انگيزه خدمت مخصوصا در شهرهاي كوچك را نخواهد داشت.
سرابله ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
من بانظردوستان موافقم شایدتنها شهرداری که کمی نمودکارش پیدابود همین آقای فتاحی بود ولی شورا باعوض کردن ایشان میخواهد خودرادلسوزمردم نشان دهد که نیست شایدشهرداربعدی باج بیشتری به آنها بدهد مردم کیلویی چندبه امیدروزی که بساط شوراها دراین کشور برچیده شود
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
این آقایی که ازش نام برده اید چرا از سوی شورای شهر زرین آباد مجبورش کردند که استعفاء دهد؟؟؟؟؟سرابله جای این گونه افراد نیست آن هم با این سابقه خدمتی!!!
دولت تحقیروامید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
حجتی هم قبلاامتحانشوپس داده یه رفوزه کامل هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار