رئیس اتاق اصناف استان ایلام گفت:این استان 22 هزار واحد صنفی دارد.
کد خبر: ۲۴۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵ 20 June 2016
رئیس اتاق اصناف استان ایلام گفت:این استان 22 هزار واحد صنفی دارد.

به گزارش تابناک ایلام؛یونس هواسیان ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی اصناف اظهار کرد: نقش بی بدیل اصناف بر کسی پوشیده نیست چون این تشکل مردمی در همه ادوار در خدمت اقتصاد کشور بوده است.

وی به نقش مهم و تاثیر گذار این صنف در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ضرورت توجه به تولیدات داخلی اشاره کرد و یادآور شد: برای تحقق شعار سال مورد تاکید رهبر معظم انقلاب باید به تولید داخلی بهای بیشتری داد.

رئیس اتاق اصناف استان ایلام تاکید کرد: این صنف از جامعه در محورهای اصلی چون توازن منطقه، اشتغالزایی، بهبود فضای کسب و کار، کارآفرینی و شکوفایی اقتصاد کشور بعنوان تنها شبکه مویرگی کشور تاثیر مستقیم دارد.

هواسیان مهمترین وظیفه اصناف و بازاریان را حفظ امنیت جامعه با ایجاد تعادل و توازن در بازار و قیمت اجناس مورد نیاز مردم دانست و گفت: استان ایلام 22 هزار واحد صنفی دارد.

وی اضافه کرد: در سطح استان هشت اتاق اصناف فعال است و تنها شهرستان های تازه تاسیس بدره و سیروان اتاق اصناف ندارند که تاسیس این نهاد اقتصادی در این دو شهرستان در حال انجام است.

رئیس اتاق اصناف ایلام افزود: در تقویم ملی اول تیر ماه بنام روز ملی اصناف نامگذاری شده که این خود نشان دهنده اهمیت و جایگاه این قشر بزرگ از جامعه در رشد و بالندگی اقتصاد کشور است.

وی گفت: روز اصناف فرصت خوبی برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی این نهاد و ارج نهادن به ارزش های معنوی، اجتماعی و اقتصادی این تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصادی کشور است.

هواسیان از برگزاری همایش تجلیل از چهره های شاخص و برجسته اصناف استان ایلام خبر داد و یادآور شد: این همایش با حضور مسئولان، فعالان اقتصادی، اصناف، بازاریان و تولیدکنندگان استان برگزار می‌شود.

یکم تیرماه در تقویم ملی بعنوان روز ملی اصناف نامگذاری شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار