فرماندار دهلران دستگاه قضایی را امین مردم و یاور مظلومان در برابر قانون شکنان دانست.
کد خبر: ۲۴۸۸۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰ 20 June 2016

فرماندار دهلران دستگاه قضایی را امین مردم و یاور مظلومان در برابر قانون شکنان دانست.

به گزارش تابناک ایلام؛امیدعلی سبزی روز دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته قوه قضاییه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش گفت: شهادت این شخصیت بزرگ و انقلابی در واقع موجب استحکام پایه های نظام مقدس اسلامی شد.

وی شهادت بهشتی و یارانش در آن برهه از زمان را موجب بیمه شدن اسلام و انقلاب دانست و افزود: شهید بهشتی با تاسیس دستگاه قضایی خدمت بزرگی به جامعه اسلامی ایران کرد.

سبزی ترور را از اهداف شوم دشمنان انقلاب برای شربه زدن به نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: دشمن با ترور شخصیت های بزرگ سعی در متزلزل کردن انقلاب اسلامی داشت اما همین خون های پاک موجب نابودی دشمنان و استحکام پایه های این نظام الهی شدند.

فرماندار دهلران رسالت قوه قضاییه را پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت اجتماعی بر شمرد و یادآور شد: پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب و سیاست‌های نظام راه رسیدن به اهداف بلند دستگاه قضایی در نظام مقدس اسلامی است.

سبزی با اشاره به اجرای ویژه ‌برنامه‌هایی در هفته قوه قضاییه گفت: غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای دادگستری، شرکت کارکنان دادگستری در نماز وحدت ‌بخش جمعه، سخنرانی رئیس دادگستری پیش از خطبه‌های نماز جمعه و ملاقات مسئولان دستگاه قضایی با مردم از برنامه‌های هفته قوه قضاییه در دهلران است.

**
فرماندار دهلران همچنین در دیدار با رئیس و کارکنان تبلیات اسلامی این شهرستان به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد انقلابی، نقش سازمان تبلیغات را در تعمق و گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه مهم و حائز اهمیت دانست.

امید علی سبزی اظهار کرد: این سازمان رسالتی مهم و سنگین در جهت مدیریت و برنامه ریزی مناسبت ها و مراسم های دینی و مذهبی بر عهده دارد.

وی افزود: برگزاری گفتمان های دینی، پاسخگویی به شبهات، توجه به امور قرآنی در قالب خانه های قرآن و موسسات قرآنی، تقویت باورهای دینی و مذهبی، اعزام روحانی در مناسبت های مختلف از جمله اقدام هایی است که بر عهده این سازمان گذاشته شده است.

فرماندار دهلران تاکید کرد: توجه به ساخت خانه های عالم و تقویت خانه های قرآن در روستاها از ضرورت هایی است که باید به جد در این شهرستان پیگیری شوند.

سبزی رسالت تبلیغات اسلامی در ابعاد فرهنگی را مهم دانست و یادآور شد: توجه به امور فرهنگی و برنامه‌ریزی برای مقابله با هجمه فرهنگی دشمن نیاز به تلاش همه دستگاه‌های فرهنگی به ویژه متولیان دارد و تبلیغات اسلامی باید در این زمینه پیشگام باشد.

وی به فصل تابستان و برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اشاره کرد و بر لزوم برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت این قشر با برگزاری کلاس‌های فرهنگی تاکید کرد.

در این دیدار رئیس تبلیغات اسلامی دهلران نیز گزارشی از اقدام ها و فعالیت های این اداره را در یکسال گذشته تشریح و خواستار کمک مسئولان به این نهاد در اجرای برنامه های خود شد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار