مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام گفت: آبفای ایلام تامین آب پتروشیمی ایلام را تا بهره‌برداری از سد گلال در دستور کار دارد.
کد خبر: ۲۴۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 20 June 2016

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام گفت: آبفای ایلام تامین آب پتروشیمی ایلام را تا بهره‌برداری از سد گلال در دستور کار دارد.

به گزارش تابناک ایلام،مهندس «داراب بیرانوندی» در جریان بازدید مدیر عامل پتروشیمی از تأسیسات سد ایلام اظهار کرد: در سنوات گذشته براساس قرارداد ما بین طرح افزایش آب از سد ایلام به منظور تامین آب پتروشیمی با هزینه‌ای بالغ بر 100 میلیارد ریال اجرا و به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه هم اکنون 90 لیتر در ثانیه از آب سد به پتروشیمی اختصاص یافته است، افزود: هزینه نگهداری و اجرای پروژه بسیار بالا است و انتظار می‌رود شرکت پتروشیمی به تعهدات خود عمل کند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان گفت: در شرایطی که شهر ایلام با مشکل کمبود آب مورد نیاز مواجه است این شرکت توانست به منظور تعامل و همکاری با بخش سرمایه‌گذار و در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی با کمترینه هزینه ممکن آب پتروشیمی را تامین کند.

وی تصریح کرد: شرکت آبفای استان با هدف توسعه زیرساخت‌های استان و همکاری و تعامل با مجتمع پتروشیمی تامین آب پتروشیمی تا زمانی که پروژه سد «گلال» به بهره‌برداری برسد را در دستور کار خود قرار داده است./م



منبع:ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار