معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام خواستارشد؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام: باید عملکرد دفاتر پیشخوان دولت بررسی و با دفاتری که در ارائه خدمات ضعیف عمل می کنند، برخورد شود.
کد خبر: ۲۴۸۵۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 20 June 2016
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام بر ضرورت واگذاری خدمات بیشتر دستگاه های اجرایی به دفاتر پیشخوان دولت تاکید کرد.

به گزارش تابناک  ایلام، دکتر "حشمت اله عسگری" روز یک شنبه در نشست کارگروه دفاتر پیشخوان دولت که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این دفاتر به منظور تسریع در ارائه خدمات، تسهیل در انجام وظایف محوله، کاهش مراجعه مکرر مردم به دستگاه ها، فعال سازی بخش خصوصی و انجام خدمات بیشتر به مردم راه اندازی شده اند. 
وی برهمکاری بیشتنر دستگاه های دولتی نظیر ثبت احوال، جهادکشاورزی، منابع طبیعی، نوسازی مدارس، صنعت، معدن و تجارت و... تاکید کرد و گفت: واگذاری تصدی خدماتی به دفاتر پیشخوان قانونی است. 

در این نشست مصوب شد که در نشست آتی چک لیستی از وظایف دفاتر پیشخوان دولت در استان تهیه شود و شش خدمت بیمه سلامت نیز به دفاتر پیشخوان در شهرستانها واگذار شود و با دفاتر فاقد مجوز در امر تکمیل اظهار نامه مالیاتی برخورد قانونی شود. 
اکنون 20 دفتر پیشخوان دولت در استان فعال است و در بخش های مختلف به شهروندان خدمات مطلوب ارائه می کند./م




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار