استاندار ایلام در دیدار با رئیس شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان بر تسریع در تکمیل استادیوم 15 هزار نفره شهر ایلام تأکیدکرد.
کد خبر: ۲۴۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵ 18 June 2016

استاندار ایلام در دیدار با رئیس شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان بر تسریع در تکمیل استادیوم 15 هزار نفره شهر ایلام تأکیدکرد.

به گزارش تابناک ایلام؛«محمدرضا مروارید» در دیدار با مهندس «مدبر» - رئیس شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: تکمیل استادیوم 15 هزارنفری ایلام از مطالبات به حق مردم است و همه جوانان استان حق دارند از استادیوم بزرگ ورزشی برخوردار شوند.

وی گفت: با رایزنی‌های انجام‌گرفته با وزارت ورزش و جوانان پرونده این پروژه در سال 95 بسته خواهد شد.

مهندس«شاپور پولادی» - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار که در این دیدار گفت: استادیوم پانزده‌هزارنفره شهر ایلام ازجمله پروژه‌های ناتمام جامانده از دولت قبل است که برای تکمیل و تجهیز این پروژه ملی اعتبارات به‌موقع تزریق نشد و باعث شد کار پروژه ناتمام بماند و روند طولانی احداث پروژه موجب شد که در وضعیت موجود ورزشگاه نواقصی بوجود آید و دچار خسارت شود.

« بهروز حیدرزاده» - مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار گفت: برای تعمیر، رفع نواقص، تجهیز ، تکمیل و مطالبات پیمانکاران مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است.

وی تکمیل کاسه استادیوم را که شامل زمین چمن و پیست تارتان است را در اولویت اول قرارداد و گفت: با تکمیل و بهره‌برداری کاسه استادیوم هیئت‌های ورزشی فوتبال ، دوومیدانی و ... می‌توانند برای تمرینات و برگزاری مسابقات استفاده کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت: برای سال 95 مبلغ دو میلیارد تومان از محل اعتبار ملی وزارت به این پروژه اختصاص داده‌شده است که بخشی از این اعتبار مربوط به مطالبات قبلی پیمانکاران پروژه است


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار