فرمانده پلیس راه ایلام ازکاهش20درصدی تصادف منجربه فوت دراستان خبرداد.
کد خبر: ۲۴۷۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 18 June 2016
فرمانده پلیس راه ایلام ازکاهش20درصدی تصادف منجربه فوت دراستان خبرداد.

به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ محسن ناصری اظهار کرد: در مجموع 12 فقره حادثه رانندگی منجر به فوت در جاده های ارتباطی برون شهری این استان در این مدت روی داد در حالیکه این تعداد در مدت مشابه پارسال 15 مورد بود که 20 درصد کاهش را نشان می دهد.

وی افزود: همچنین در مدت یاد شده 16 نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که در مقایسه با 26 نر مدت مشابه سال گذشته، 38 درصد کمتر است.

فرمانده پلیس راه ایلام یادآور شد: تعداد حوادث رانندگی منجر به جرح نیز در ماه های فروردین و اردیبهشت 94 در این استان 142 مورد بود که امسال و در دوره مشابه با افزایش هفت درصدی به 152 مورد رسید.

سرهنگ ناصری تاکید کرد: مجروحان حوادث رانندگی منجر به جرح در استان در 2 ماه ابتدایی سال گذشته 247 نفر بودند که در سال جاری با پمج درصد افزایش به 259 نفر رسیده است.

وی مهمترین عامل در کاهش حوادث رانندگی در استان را رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان و حضور پررنگ پلیس در جاده های ارتباطی اعلام کرد.

وی گفت: در صورت همراهی نکردن رانندگان و رعایت نکردن قوانین و مقررات از سوی آنان هیچ طرحی قابلیت اجرایی شدن ندارد و امیدواریم در سایه این همکاری در سایر ایام سال نیز شاهد کاهش حوادث رانندگی در کشور و به تبع در این استان باشیم.

رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به بکارگیری دوربین های کنترل سرعت در جاده های ارتباطی این استان اضافه کرد: نصب این دوربین ها به کمک پلیس آمد و با ثبت سرعت خودروها به صورت مقطعی و نه لحظه ای و بیان هشدارهای لازم به رانندگان شاهد کاهش سرعت و در نتیجه آن کمتر شدن حوادث رانندگی بودیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار