فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:همه توان سخت افزاری و نرم افزاری پلیس و بسیج امکانات در کاهش حوادث و سوانح جاده ای استفاده خواهد شد
کد خبر: ۲۴۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 16 June 2016
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت:همه توان سخت افزاری و نرم افزاری پلیس و بسیج امکانات در کاهش حوادث و سوانح جاده ای استفاده خواهد شد

به گزارش تابناک ایلام؛سردار نورعلی یاری اظهار کرد: همه ما با تاثیر از امر به معروف و نهی از منکر شاهد درهم تنیدگی خدمات متقابل دین و امنیت و اخلاق در جامعه اسلامی ایران هستیم.

وی ادامه داد: البته آسیب هایی در حوزه های مختلف اجتماعی وجود دارد و ایجاب می کند که پلیس در نحوه ورود به مسائل نه بر پایه نگاه صرف مقابله با جرم، بلکه به عرصه ما قبل وقوع نیز توجه داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با به فعلیت رساندن همه توان ها برای تقویت رویکرد اجتماعی در همه نهادهای حاکمیتی و گروه های مردم نهاد و مردمی،انجمن ها و مطبوعات و مراکز دانشگاهی توفیق یافته که مجاب می کند که امنیت اجتماعی محل گردهمایی و ایفای نقش همگان در جامعه است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: استان ایلام به واسطه قرابت خاستگاه ها و ادراک دینی و فرهنگی مردم از مقوله امنیت در ابعاد مختلف،جلوه کاملی از همفکری و همراهی متقابل پلیس و مردم است.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: موقعیت ژئوپولتیک استان و قرار گرفتن بر مسیر مواصلاتی به عتبات عالیات و مرز مشترک 430 کیلومتری با کشور عراق آن را مستعد فرصت های اقتصادی و فرهنگی و توفیق خدمتگزاری کرده است.

وی یادآور شد: پیگیری جدی و هدفمند موضوع پدافند غیرعامل و آینده پژوهی نیازمندی ها و نقاط قوت و ضعف در مقابله با تهدیدهای اجتماعی و فرهنگی و بین مرزی، تقویت ارتباط موثرتر واحدهای مرزبانی و انتظامی، ارتش و سپاه در دفع تهدیدهای احتمالی بین مرزی از راهبردهای پایدار مجموعه انتظامی خواهد بود.

سردار یاری با بیان اینکه از همه توان سخت افزاری و نرم افزاری پلیس و بسیج امکانات در کاهش حوادث و سوانح جاده ای استفاده خواهد شد گفت: رصد و پایش آسیب های اجتماعی و فرهنگی و تهدیدهای نرم و مقابله با فعالیت های مجرمانه در فضای سایبری از ضرورت های غیر قابل تعویق پلیس خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار