استاندارایلام ازتردد سالانه یک ونیم میلیون زائردر مرز مهران خبرداد.
کد خبر: ۲۴۶۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ 15 June 2016

استاندارایلام ازتردد سالانه یک ونیم میلیون زائردر مرز مهران خبرداد.


به گزارش تابناک ایلام؛محمدرضا مروارید عصر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان ایلام که با حضور فرمانده ناجا برگزار شد اظهار کرد: در سه سال گذشته در حوزه تامین امنیت و برقراری نظم در استان ایلام با تلاش های مجموعه نیروهای نظامی و انتظامی ، همکاری دستگاه های اجرایی و عموم مردم فعالیت های بسیار خوبی صورت گرفته که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه انتخابات هفتم اسفند در این استان افزود: با وجود رقابت نزدیک و تنگاتنگ نامزدها این انتخابات در فضایی آرام و با رعایت نظم و در کمال سلامت برگزار شد که نقش پلیس در اجرای این حماسه سیاسی تعیین کننده و شایان توجه بود.

استاندار ایلام تاکید کرد: هماهنگی، همدلی و تعامل بسیار خوبی میان اعضای شورای تامین استان برقرار است که وجود همین عوامل ایلام را با وجود دارا بودن 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق از امن ترین نقاط مرزی کشور کرده است.

مروارید یادآور شد: سالانه 1،5 میلیون زائر داخلی و خارجی از طریق مرز بین المللی مهران تردد می کنند که با مجاهدت و تلاش نیروهای نظامی و امنیتی تاکنون کوچکترین مشکلی در رفت و آمد این افراد در مرزهای استان ایلام ایجاد نشده است.

وی برخورد همراه با مهربانی ، اقتدار و احترام پلیس در کنار مردم را در ایجاد حس اعتماد نسبت به یگان های مختلف نیروی انتظامی از دلایل موفقیت پلیس در این استان برشمرد.
استاندار ایلام عملکرد مجموعه انتظامی استان را در حوزه های اجتماعی ، مبارزه با مواد مخدر ،

راهور و پلیس راه و بویژه در حوزه اربعین مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که در دوره مدیریتی جدید نیز با توان و اقتداری بیشتری بتوانند در انجام وظایف محوله موفق باشند.

در این آیین با تقدیر از سردار علی دولتی فرمانده انتظامی سابق استان ایلام، با حکم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور سردار نورعلی یاری به عنوان فرمانده جدید انتظامی این استان معرفی شد.

این آیین عصر چهارشنبه با حضور فرمانده ناجا، استاندار ایلام، نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین و شورای اداری استان و پرسنل انتظامی در سالن کوثر فرماندهی انتظامی ایلام برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار