فرماندارچرداول گفت:قسمت اعظم جرائم و مشکلات اجتماعی به نوعی مستقیم و یا غیر مستقیم به مواد مخدر مرتبط است.
کد خبر: ۲۴۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 16 June 2016
فرماندارچرداول گفت:قسمت اعظم جرائم و مشکلات اجتماعی به نوعی مستقیم و یا غیر مستقیم به مواد مخدر مرتبط است.

به گزارش تابناک ایلام؛پرویز کولانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با حضور صادقیان دبیر این شورا در استان و سایر اعضا گفت: مواد مخدر عامل بسیاری از انحرافات و تخلفات اجتماعی و باعث ایجاد بحران های مختلف در فضای جامعه می شود.

وی گفت: تزلزل و از هم گسیختگی بنیاد خانواده و پایین آمدن امنیت اجتماعی از نتایج زیانبار گرایش جوانان و مردم به مواد مخدر بوده و در این راستا همه آحاد جامعه باید دغدغه این موضوع مهم فرهنگی، اجتماعی را داشته باشند و مسئولین نیز با ارائه راهکارها و تدابیر لازم و برنامه ریزی دقیق همت و کوشش خود را برای ممانعت و جلوگیری از شیوع انواع مواد مخدر در جامعه سالم بکار گیرند.

فرماندار چرداول خواستار آگاهی بخشی به جامعه و عمومی شدن نگاه اجتماعی و فرهنگی به این پدیده شوم اجتماعی

و همکاری همه دستگاه ها و نهادهای ذیصلاح و عزم جدی و تعامل همه جانبه در این راستا شد.
کولانی اظهار داشت: نگاه دولت در زمینه مبارزه با مواد مخدر اجتماعی کردن آن است و مصرف مواد مخدر یکی از منکرات جامعه بوده و مردم باید حساسیت و مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند زیرا قسمت اعظم جرائم و مشکلات اجتماعی به نوعی مستقیم و یا غیر مستقیم به مواد مخدر مرتبط است.

برگزاری کلاس ها و کارگاه های پیشگیری از اعتیاد، پاکسازی محله های مشکوک به توزیع مواد مخدر،جمع آوری خرده فروشان مواد مخدر، بکار گیری افراد بهبود یافته و نظارت بر مراکز فروش داروهای مجاز و غیر مجاز از اهم مصوبات این جلسه بود.

شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قراردارد و در مجاورت

استان های لرستان و کرمانشاه قراردارد و مسیر ترانزیتی جنوب به مرکز و غرب کشور از این شهرستان (پل سیمره در بخش هلیلان) می گذرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار