مدیرکل کمیته امداد ایلام؛
ضیاء رضایی در جریان جشن خودکفایی خانواده های مددجو در ایلام گفت : برنامه و اولویت اصلی ما در سال 95 ایجاد 4000 شغل و خودکفایی بالغ بر 1600 خانواده ی مددجوی کمیته امداد استان ایلام است
کد خبر: ۲۴۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 14 June 2016

ضیاء رضایی در جریان جشن خودکفایی خانواده های مددجو در ایلام گفت : برنامه و اولویت اصلی ما در سال 95 ایجاد 4000 شغل و خودکفایی بالغ بر 1600 خانواده ی مددجوی کمیته امداد استان ایلام است.

رضایی به مشاغل ایجاد شده در سال 94 اشاره کرد و گفت : در سال گذشته بیش از 2400 شغل با صرف اعتباری بالغ بر 28 میلیارد تومان ایجاد شده و در نتیجه ی این اقدام نیک 1510 خانوار تحت پوشش امداد خودکفا شده اند.

مدیرکل امداد ایلام به تعامل مثبت مسئولین استان اشاره کرد و افزود : خوشبختانه در سال 94 همدلی و همزبانی لازم بین مسئولین استانی وجود داشته و در نتیجه ی همین همراهی توانستیم خدمات خوبی را به مددجویان امداد در استان ارائه نماییم.

وی ادامه داد : در این بین نباید از نقش مثبت و همکاری بانکهی عامل تشکر کرد.بانکهی عامل در مسیر پرداخت تسهیلات به مددجویان و ایجاد شغل برای آنها کمال همکاری و همراهی را داشتند که جای تقدیر و تشکر را دارد.

ضیاء رضایی افزود : با اقدام های انجام گرفته توسط کمیته امداد ایلام رتبه این استان در زمینه اشتعال مددجویان به 11 در کشور رسیده ولی هنوز راضی کننده نیست و باید تلاش کنیم ایلام به صدر جدول در زمینه خودکفایی مددجویان برسد.

رضایی به واگذاری تراکتور و وانت نیسان به مددجویان اشاره کرد و گفت : سهمیه در نظر گرفته شده تراکتور برای مددجویان امداد ایلام 50 دستگاه بود.ولی با پیگیری صورت گرفته و حمایت مسئولین در مرکز این سهمیه به 64 دستگاه افزایش یافته و به مددجویان تحویل داده شد.

وی ادامه داد : همچنین در همین راستا 50 وانت نیسان نیز به مددجویان جویای شغل واگذار گردیده است.

این مسئول ایلامی اضافه کرد : در سال 95 برای ایجاد بالغ بر 4000 فرصت شغلی به 80 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که از مهندس فتاح و معاونین محترم تقاضا داریم این اعتبار را برای ما تامین کنند.

وی همچنین به اهمیت بیمه مددجویان اشاره کرد و گفت : انتظار دیگر ما از مسئولین مرکز تامین اعتبارات لازم برای تحت پوشش بیمه قرار دادن مددجویان جامعه ی هدف می باشد.

 مراسم جشن خودکفایی 1510 خانوار مددجوی امداد غروب روز دوشنبه با حضور مهندس فتاح ریاست کمیته امداد کشور،نماینده ولی فقیه در استان،سردار حسینی،استاندار ایلام،معاونین استاندار و مدیران کل و خانواده های مددجو در مجتمع لاله ایلام برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار