مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام از نظارت و کنترل کامل مجتمع های پذیرایی بین راهی، واحدهای اقامتی و هتل های این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۱۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 07 June 2016

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام از نظارت و کنترل کامل مجتمع های پذیرایی بین راهی، واحدهای اقامتی و هتل های این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام؛عبدالمالک شنبه زاده اضافه کرد: تمامی هتل ها، مهمانپذیرها، سفره خانه های سنتی و مجتمع های خدماتی بین راهی باید شئونات ماه رمضان را رعایت کنند و با در نظر گرفتن یکسری شرایط به مسافران خدمات ارائه دهند.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای اقامتی و مجتمع های بین راهی که در مسیر تردد مسافران و گردشگران قرار دارند برای ارائه خدمات باید دارای مجوز از این اداره کل باشند، اظهار کرد: پذیرایی از گردشگران باید در محیط بسته و به دور از چشم روزه داران انجام شود.

وی بیان کرد: متقاضیان اخذ مجوز برای ارائه خدمات به گردشگران و مسافران باید درخواست کتبی خود را ارائه داده تا پس از صدور مجوز به اداره اماکن نیروی انتظامی استان معرفی شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: گشت اماکن نیروی انتظامی در طول ماه مبارک رمضان فعال است و با صاحبان واحدهایی که بدون مجوز فعالیت کنند برخورد می شود.

شنبه زاده افزود: همچنین تمامی واحدهای اقامتی و پذیرایی باید در سه نوبت صبح، ظهر و مغرب قرآن و اذان پخش کرده و بنرهای تبریک ماه مبارک رمضان را نصب کنند.

وی تاکید کرد: در طول ماه مبارک رمضان گشت های مشترک اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تعزیرات، دانشگاه علوم پزشکی و اماکن نیروی انتظامی به منظور نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای اقامتی و پذیرایی بین راهی سراسر استان ایلام فعال است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام گفت: تلاش می شود لیست واحدهای اقامتی و پذیرایی بین راهی مجاز به ارائه خدمات به صورت بنر برای اطلاع مسافران و گردشگران در مناطقی از استان نصب شود.

18واحد اقامتی شامل هتل و مهمانپذیر در استان ایلام وجود دارد./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار