کد خبر: ۲۳۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵ 27 May 2016

و اکنون این سربازان گمنام چگونه در وادی عشق و معرفت سییر می کنند و چه خضوعانه با رشادت های بی نظیرشان ایران اسلامی را به عنوان مامن امنی در منطقه بوجود آورده اند و دست دشمنان متجاوزگر را کوتاه کرده اند؛ شیر مردانی که با رمز یا مهدی(عج) خوف و لرزه را بر اندام زورگویان انداخته اند، آری این جان برکفان امام زمانی همچون کوه ایستاده اند و امنیت دیروز و امروز مرهون مجاهدت های خاموش سربازان ولایت است.

سروقامتان چه سرافرازانه مشغول خدمت اند و بدور از هر گونه شائبه و شهرت به فکر سرافرازی میهن خویش اند. سربازانی که روزها و ماههای طولانی خانه و کاشانه خویش را فراموش کرده اند و به امیال مادی پشت پا زده اند تا هموطنان با آسایش مطمئنه زندگی کنند، خواب را بر چشمان خویش زدوده اند تا مردم با خیال آسوده سر به بالین بگذارند. امروز اکثر کشورهای همسایه از داشتن امنیت محروم اند و جنگ، خونریزی، ترور، آدم ربایی موج می زند ولی بحمداله ایران اسلامی با وجود دلیرمردان انتظامی و امنیتی از لحاظ امنیت و ثبات از اقتدار بسیار بالایی برخوردار است.

یکی از ماموریت های ذاتی وزارت اطلاعات طی سی سال گذشته علاوه بر مجاهدت های خاموش؛ الهام بخشی از راه و سیره حضرت امام(ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبری و تکیه بر موازین شرعی و قانونیست، که به حق به نحو شایسته در مقام عمل به این رسالت الهی لبیک گفتند.

ماموریت ها و نقش آفرینی های نیروهای اطلاعات از همه جهات ستودنی است، عزیزانی که با لباس مقدس نظام از مرزهای پر خروش و منافع و تمامیت ارضی کشور حمایت می کنند و ارزش های اصیل نظام و انقلاب را با تمام وجودشان ارج می نهند و یکی از مولفه های موفقیت در طول این سی سال عمر با برکت همین تکیه دادن به چارچوب و فرامین مقام عظمای ولایت است. توسعه پایدار و هدفمند و محافظت از خون شهدا و دفاع از ایثارگران را به بهترین وجه ترسیم نموده اند.

سربازان امام زمام زمان(عج) با عنایت از خداوند سبحان ماموریت های خویش را آغاز نموده اند و با جانفشانی های قهرمانانه از کیان کشور نگهداری می کنند. دریای عظیم خدمت رسانی به ملت و نظام را سرلوحه کار خویش قرار داده اند و با تمام وجود و بر حسب باورها اصیل مجاهدانه انجام وظیفه می کنند و هر لحظه آماده اند جان های خویش را فدای این مرز و بوم نمایند. نیروهای که با توکل بر خدا و خلوص نیت توانسته اند بسیاری از توطئه ها را نقش بر آب کنند و از کشور دفاع کنند؛ هر چند مخالفین نظام هرگز نمی توانند عظمت جمهوری اسلامی و انقلاب را مشاهده کنند و برای همین همیشه سعی در برنامه ریزی نقشه های مختلفی علیه کشور دارند، افتخار این عزیزان از آنجا دارای اهمیت فراوانی است که بدون هیچ نام و نشانی خدمت می کنند و به فضل خداوند اقتدار و ثبات سیاسی کشور مرهون مدیریت جهادی سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار