«علی‌البدل» و «برادر» سریال‌های قطعی تلویزیون در رمضان 95 هستند.
کد خبر: ۲۳۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 25 May 2016
«علی‌البدل» و «برادر» سریال‌های قطعی تلویزیون در رمضان 95 هستند.

به گزارش ایسنا، سریال «علی‌البدل» از شبکه یک سیما و سریال «برادر» از شبکه دو سیما، راهی آنتن می‌شوند.

«علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم و به تهیه‌کنندگی الهام غفوری در حال تولید است. محسن تنابنده و خشایار الوند از گروه نویسندگان این مجموعه طنز هستند؛ آنچه در خلاصه داستان سریال جدید سیروس مقدم آمده به این شرح است: من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم میگن مگه لالی، حرف بزنم میگن حق رأی نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.

مهدی فخیم‌زاده، مهدی هاشمی، محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، هومن حاجی‌عبدالهی، حسین محب‌اهری، هادی کاظمی، محمود جعفری، عزت‌الله رمضانی‌فر و ... از جمله بازیگران «علی‌البدل» هستند./ع

سریال «برادر» به کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی نعمت‌الله چگینی برای پخش در ماه مبارک رمضان امسال شبکه دوم در حال ساخت است.

حسن پورشیرازی، حسین یاری، پوریا پورسرخ، سهیلا رضوی، گلاره عباسی، سوگول طهماسبی و ... از بازیگران این مجموعه رمضانی هستند.

در خلاصه داستان این مجموعه رمضانی آمده است: حاج کاظم پهلوان، مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تاکید بر حمایت از تولید ملی فقط در زمینه برنج ایرانی فعالیت می کند او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پرجنب و جوش است برضد واردات قاچاق برنجهای تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می کند .این امر باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. آنها با اغفال ناصر پسر دیگر او وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر باعث ایجاد اتفاقات تازه‌ای می‌شود که درونمایه قصه این سریال است.

خبر قطعی شدن دو سریال رمضانی را رضا پورحسین - قائم مقام معاون سیما - در حاشیه مراسم رونمایی از مجموعه انیمیشن «جوانمردان» اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار