درزمینه جذب کمکهای خیرین مدرسه ساز
در این جشنواره که به منظور تجلیل از خیرین مدرسه ساز برگزارشد از عباس اولیایی مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرداول به عنوان مدیر نمونه استان در جذب کمکهای خیرین تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۲۳۵۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 24 May 2016

امروز در مراسمی با حضور معاون وزیر آموزش وپرورش در ایلام  از مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرداول تجلیل به عمل آمد.

به گزارش تابناک ایلام،در این جشنواره که به منظور تجلیل از خیرین مدرسه ساز برگزارشد از عباس اولیایی مدیر آموزش وپرورش شهرستان چرداول به عنوان مدیر نمونه استان در جذب کمکهای خیرین تجلیل بعمل آمد.

معاون وزیر در این آیین با تقدیر از اقدام خیران در ساخت مدارس گفت: مدرسه سازی به عنوان باقیات صالحات از اجر و پاداش بسیاری نزد خدواند متعال برخوردار است.

مجید قدمی با اشاره به سخن پیامبر مکرم اسلام (ص) که بهترین مردم کسی است که به مردم سود برساند، اضافه کرد: معیار خوبی انسان تاثیر سودمندی آنها در جامعه است.

در این آیین خیران شرکت کننده در جشنواره ،کمک های نقدی خود را برای توسعه و ساخت فضاهای آموزشی جدید در این استان اهدا کردند همچنین از تعدادی خیر مدرسه ساز نیز تجلیل شد

شایان ذکراست  مدیرآموزش وپرورش شهرستان چرداول در بخش جذب کمکهای نقدی وغیرنقدی دارای بیشترین عملکرد در بین مدیران آموزش وپرورش استان بوده است که مهمترین نمونه آن جذب38هزار مترمربع زمین جهت ساخت فضای آموزشی  درشهرستان چرداول بوده است .این مدیریت در جشنواره خیرین مدرسه سازبرای دومین سال  متوالی بعنوان نمونه استان انتخاب شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار