نایب رئیس هیات هاکی بانوان استان ایلام گفت: تیم هاکی بانوان به حمایت مالی و توجه ویژه مسئولان نیاز دارد تا با همکاری آنها شاهد پیشرفت هر چه بیشتر این رشته ورزشی در استان ایلام باشیم.
کد خبر: ۲۳۴۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 23 May 2016

نایب رئیس هیات هاکی بانوان استان ایلام گفت: تیم هاکی بانوان به حمایت مالی و توجه ویژه مسئولان نیاز دارد تا با همکاری آنها شاهد پیشرفت هر چه بیشتر این رشته ورزشی در استان ایلام باشیم.


به گزارش تابناک ایلام
؛نیلوفر عبدی اظهار کرد: هم اکنون 50 ورزشکار در رشته ورزشی هاکی بانوان ایلام فعالیت می کنند و این رشته تیمی از مقام آورترین رشته های ورزشی این استان است.

وی افزود: تیم هاکی ایلام سال گذشته در مسابقات لیگ برتر مقام دوم رده سنی بزرگسالان را کسب کرد و 2 بانوی ورزشکار ایلامی نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند و در اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی که در اردیبهشت امسال برگزار شد، حضور داشتند.

عبدی با اشاره به نداشتن حامی مالی تاکید کرد: تیم های شرکت کننده در رقابت ها باید خود هزینه اردوها و شرکت در مسابقات را بپردازند که این موضوع مشکلاتی برای ما ایجاد کرده است.

وی یادآور شد: با حمایت مناسب رئیس فدراسیون هاکی در بخش تجهیزات ورزشی و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان ایلام و شهرداری ایلام، سال گذشته این تیم موفق شد حضوری موفق در لیگ برتر داشته باشد.

وی با بیان اینکه هاکی یکی از مقام آورترین رشته های ورزشی هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان است، گفت: با وجود کسب مقام خوب در لیگ برتر و مسابقات کشوری اما تاکنون از این تیم و ورزشکاران و مربیان آن تقدیری به عمل نیامده است.

عبدی افزود: این تیم به حمایت مالی و توجه ویژه مسئولان نیاز دارد تا با همکاری و مساعدت آنها شاهد پیشرفت هر چه بیشتر این رشته ورزشی در استان ایلام باشیم.

وی اضافه کرد: تیم هاکی بانوان چند سال سابقه حضور در المپیاد ایرانیان و 2 مقام دوم و سومی این مسابقات دارد همچنین در مسابقات کشوری مقام اول تا سوم و در لیگ برتر نیز به مقام دوم دست پیدا کرده است.

نیلوفر عبدی به عنوان سرمربی تیم ملی، بهاره صیدمحمدی و فاطمه امیدی دو ورزشکار هاکی باز ایلامی را برای مرحله دوم اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بزرگسالان کشور دعوت کرده است.
ورزش هاکی ایلام در 2 بخش بانوان و آقایان بیشترین ورزشکار را در تیم های ملی دارند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار