منتخب مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از هم استانی مان به بیماری های صعب العلاج مبتلا هستند که لازم است از این قشر بالاترین حمایت ها شودو تجهیزات ارائه خدمات به آنان فراهم شود.
کد خبر: ۲۳۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 23 May 2016

منتخب مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از هم استانی مان به بیماری های صعب العلاج مبتلا هستند که لازم است از این قشر بالاترین حمایت ها شودو تجهیزات ارائه خدمات به آنان فراهم شود.


به گزارش تابناک ایلام
؛سلام امینی در دیدار با رئیس و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: خدمات حوزه سلامت در استان آنچنان شایسته است که باعث رضایتمندی مردم شده و باید از تلاش های مجموعه مدیران و کارکنان این دانشگاه در راه رفع چالش ها و مشکلات حوزه سلامت قدردانی کرد.

وی ادامه داد: برنامه طرح تحول سلامت در سطح کشور یکی از برنامه های موفق دولت تدبیر و امید است که باید تقویت شده و سطح خدمات دهی به مردم بیش از پیش ارتقا یابد.

منتخب مردم ایلام، مهران، چرداول، سیروان، ایوان و ملکشاهی در مجلس دهم یادآور شد: دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطابق انتظارات، در راستای خدمت به مردم تلاشی صادقانه داشته و در تمامی بخش ها خدمات مناسبی ارائه کرده است.

امینی با اشاره به اینکه مردم ایلام شایسته بالاترین خدمت ها هستند، تاکید کرد: در دوران شکل گیری انقلاب و دفاع مقدس مردم استان منحصر بفرد ترین مردمی بودند که با تحمل و به جان خریدن بسیاری از مشکلات و بلایای دوران جنگ، از مرز ایران و نظام صیانت و حراست کردند و امروز حق آنان است که خدمتی که شایسته آنان است، تقدیم شان شود.

وی ادامه داد: برخی از هم استانی مان به بیماری های صعب العلاج مبتلا هستند که لازم است از این قشر بالاترین حمایت ها شود زیرا این عزیزان هم رنج بیماری و هزینه های بالای درمان، مشکلات آنان را چند برابر می کند، شایسته است مطابق فرمایش مقام معظم رهبری که بیمار غیر از دغدغه بیماری نباید دغدغه دیگری داشته باشد از آنان حمایت های ویژه ای شود و امکانات و تجهیزات ارائه خدمات به آنان فراهم شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این دیدار گفت: در یکسال گذشته 200 میلیارد ریال در حوزه تجهیزات و امکانات دانشگاه علوم پزشکی هزینه شد که در طول دوران قبل و بعد از انقلاب این رقم بی سابقه بوده است.

دکتر علی دل پیشه افزود: برخی از تجهیزات خریداری شده در حوزه سلامت شامل 2 دستگاه سی تی اسکن، یک دستگاه ام آر آی، چندین دستگاه رادیولوژی دیجیتال، رادیوگرافی، اتوکاردیوگرافی، سونوگرافی وارد شده و برخی دیگر در حال ورود به استان هستند.

وی با بیان اینکه بیمارستان 374 تختخوابی استان برای تکمیل شدن نیاز به 600 میلیارد ریال اعتبار دارد، یادآور شد: در سفر استانی ریاست جمهوری به ایلام این نوید به مردم داده شد که تا پایان سال 95 این بیمارستان به بهره برداری برسد.

دکتر دل پیشه با بیان اینکه شهرستان تازه تاسیس ملکشاهی به واسطه عدم دارا بودن استاندارد جمعیت شرایط احداث بیمارستان را ندارد، اضافه کرد: در تلاشیم با همکاری مسئولان ارشد استان از ساختمان اداری فرمانداری این شهرستان برای احداث بیمارستان 20 تختخوابی استفاده کنیم که برای تکمیل و تجهیز آن به 80 میلیارد ریال اعتبار نیاز است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار