نشست شورای فرهنگ عمومی با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور ازجمله مهمترین برنامه ای است که امروزدراستان ایلام برگزارمی شود.
کد خبر: ۲۳۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 23 May 2016
نشست شورای فرهنگ عمومی با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور ازجمله مهمترین برنامه ای است که امروزدراستان ایلام برگزارمی شود.

به گزارش تابناک ایلام؛ برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی استان ایلام با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور برای ساعت 14 امروز در هتل زاگرس ایلام برنامه ریزی شده است.

همچنین نشست خبری دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نیز با اصحاب رسانه استان ایلام ساعت 15 و 45 دقیقه امروز دوشنبه در سالن جلسات هتل زاگرس برگزار می شود.

آغاز مسابقات مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویان ایران با حضور 100 تیم دانشجویی از دانشگاه های مختلف استان ایلام از دیگر برنامه های مهم خبری است که امروز در سالن آمفی تئاتر دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه ایلام برگزار می شود.

نشست ستاد بحران استان ایلام دیگر برنامه مهم خبری در این استان است که امروز ساعت 17 در سالن جلسات استانداری با حضور مدیران مرتبط با این ستاد به ریاست استاندار ایلام برگزار خواهد شد.

تجلیل از جوانان برتر استان ایلام در حوزه ها و رشته های مختلف از دیگر برنامه های مهم خبری امروز دوشنبه سوم خرداد است که ساعت 18 عصر در مجتمع فرهنگی - هنری ارشاد ایلام با حضور استاندار ایلام، مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان این استان برگزار می شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار