شهردار ارکواز ملکشاهی ازاختصاص بالغ بر4میلیاردریال جهت بازسازی ومقاوم سازی پل ملکشاهی خبرداد.
کد خبر: ۲۳۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 21 May 2016
شهردار ارکواز ملکشاهی ازاختصاص بالغ بر4میلیاردریال جهت بازسازی ومقاوم سازی پل ملکشاهی خبرداد.


به گزارش تابناک ایلام
؛جلیل هواسی تک اظهار کرد: برای بازسازی و مقاوم سازی این پل اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات بحران استان ایلام تخصیص یافته است.

وی افزود: این میزان اعتبار برای بازسازی دو دهنه پل که به صورت کامل تخریب شده و مقاوم سازی چهار دهنه دیگر این پل هزینه می شود.

شهردار ارکواز با بیان اینکه تخریب این پل تردد اهالی محلات چشمه سفید و داراب آباد با مرکز شهر را مختل کرده است، ابراز امیدواری کرد ساخت و مرمت این پل در مدت 6 ماه به اتمام برسد.

هواسی تک از دیگر پروژه های عمران شهری که عملیات اجرایی آن آغاز شده را احداث المان یادمان شهدای گمنام در شهر ارکواز اعلام کرد و گفت: این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال در زمینی به مساحت 400 متر مربع احداث می شود.

وی همچنین از احداث ساختمان آتش نشانی شهرداری ارکواز و احداث سیلبند در شهر ارکواز نیز خبر داد و یادآور شد: برای این پروژه ها اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال هزینه می شود.

شهرستان 25 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری ایلام قرار گرفته است این شهرستان رکوردار بیشترین میزان بارندگی در سال زراعی جاری است و در اثر جاری شدن سیل آبان ماه سال گذشته خسارت زیادی به زیرساخت های شهری و روستای این شهرستان وارد شد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار