رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام گفت: مساجد یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های موفقیت در کارهای دینی و فرهنگی هستند.
کد خبر: ۲۳۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 18 May 2016
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام گفت: مساجد یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های موفقیت در کارهای دینی و فرهنگی هستند.


به گزارش تابناک ایلام؛حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی کریمی» در مراسم تجلیل از نفرات برتر درزمینهٔ راه‌اندازی و تولید محتوای پورتال مساجد شهرستان اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های مهم حضور در فضای مجازی راه‌اندازی و تولید محتوا در پورتال مساجد است که با تلاش عزیزان در این زمینه شاهد فعالیت‌های خوبی در این زمینه‌ها بوده‌ایم.

وی افزود:مساجد به‌عنوان پایگاه اصلی مردم هستند که همه دلسوزان و فعالان فرهنگی باید تلاش کنند که جوانان را به این پایگاه مهم وتاثیر گذار جذب کنند.

کریمی بر ضرورت جذب مخاطبین و به‌خصوص جوانان به مساجد توسط اجرای برنامه‌های مناسب دینی و فرهنگی تأکید کرد و گفت:هرچه قدر حضور جوانان و نمازگزاران در مساجد بیشتر وپررنگ تر باشد نشان‌دهنده موفقیت برنامه‌های مساجد است.

 رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ایلام گفت: ضرورت حضور پررنگ مختلف در مساجد نشان‌دهنده جاری و ساری بودن فرهنگ اسلامی در بین عموم است وهرجا سنگر مساجد مستحکم و حضور پررنگ است دشمن هیچ‌گاه نخواهد توانست نفوذ پیدا کند.

وی ادامه داد: وقتی دشمن به‌طورجدی وپررنگ حضور دارد و جوانان و افکار آنان را هدف گرفته مانیز نباید از ظرفیت فضای مجازی غافل شویم وباید به‌صورت جدی حضورداشته باشیم و حرفی برای گفتن و جذب جوانان ارائه دهیم.

 به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از 5نفر از نفراتی که حائز کسب رتبه در پورتال مساجد کشور در شهرستان ایلام شده بودند تقدیر شد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار