معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ایلام گفت: اشتغال، ازدواج و تامین مسکن از عمده موضوعاتی است که باید در ستاد ساماندهی امور جوانان توجه ویژه ای به آنها گردد.
کد خبر: ۲۳۲۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴ 18 May 2016

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ایلام گفت: اشتغال، ازدواج و تامین مسکن از عمده موضوعاتی است که باید در ستاد ساماندهی امور جوانان توجه ویژه ای به آنها گردد.


به گزارش تابناک ایلام؛مجید کاکی روز چهارشنبه در نشست ساماندهی امور جوانان شهرستان ایلام با بیان این که جوانان با ارزش‌ترین سرمایه ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: به همان اندازه که به برخی مسایل اهتمام و توجه داریم بایستی به مقوله جوانان نیز توجه ویژه‌ای صورت گیرد تا این سرمایه گرانبها و باارزش در راه اعتلای جامعه بکار گرفته شود.

وی پایش مسائل و مشکلات جوانان را از اهداف اصلی ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اعلام کرد و افزود: دستیابی به اهداف کلی در این ستاد نیازمند تعامل، همکاری و هماهنگی کلیه جنبش های اجتماعی فعال در این حوزه است.

معاون فرماندار ایلام اهمیت دادن به جوانان و استفاده از ظرفیت های عظیم این قشر را ضروری برشمرد و یادآور شد: برنامه ریزی برای جوانان، همکاری همه دستگاه های اجرایی را می طلبد و در این راستا نسبت به مقوله جوان باید یک نگاه عملیاتی داشته باشیم.

کاکی همچنین توجه به جوانان و نیازهای آنان را امری مهم و حیاتی توصیف کرد و خواستار برنامه ریزی دقیق و منطبق با نیازهای روز جوانان و نوجوانان شد و گفت: اشتغال، ازدواج و تامین مسکن از عمده موضوعاتی است که باید در ستاد ساماندهی امور جوانان توجه ویژه ای به آنها گردد.

وی با اشاره آغاز هفته جوان و روز میلاد حضرت علی اکبر گفت: اعضای ستاد ساماندهی برنامه های خود را متناسب با این ایام از جمله تجلیل از جوانان نخبه و تحت پوشش خود، جلسات مشاوره رایگان برای جوانان، تقدیر از دانش آموزان منتخب مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی، تقدیر از جوانان داوطلب برتر در هلال احمر و سازمان های مردم نهاد اجرا کنند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار