معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اعتبار امسال سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی را 14 هزار میلیارد ریال اعلام کرد.
کد خبر: ۲۳۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰ 17 May 2016

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اعتبار امسال سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی را 14 هزار میلیارد ریال اعلام کرد.


به گزارش تابناک ایلام؛علی یزدانی گفت: این واحدهای تولیدی در ردیف واحدهای کوچک و متوسط در شهرک ها و نواحی صنعتی مناطق مختلف کشور قرار دارند.

وی اظهار کرد: برنامه شناسایی این واحدها به کمک مدیران استانی بخش صنعت، معدن و تجارت در حال انجام است و تا پایان سال جاری همه آنها فعال می شوند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران افزود: مقام معظم رهبری به دنبال دریافت گزارشی از آمار بالای واحدهای تولیدی تعطیل و غیرفعال در کشور دستور پیگیری صادر فرمودند و با توجه به اینکه صنایع کوچک و متوسط نقش بسزایی در اشتغال و تحرک اقتصادی به ویژه طبقات پایین جامعه دارد دولت در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل عزم جدی دارد که برای رونق و موانع تولید در حوزه صنعت کشور وارد عمل شود.

یزدانی اظهار کرد: دولت یازدهم مشوق های جدید و بی نظیری برای کمک به توسعه صنعت کشور و رفع موانع و مشکلات تولید در نظرگرفته که احیا واحدهای غیرفعال و رشد تولید و اشتغال از جمله آنها است. 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: دغدغه های مقام معظم رهبری در موضوع اقتصاد مقاومتی وظیفه دولت را برای تحقق این مقوله در کشور سنگین و مهم کرده بنابراین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به ریاست معاون اول رئیس جمهوری راه اندازی شده تا با ستادها و کمیته های زیرمجموعه خود در استان ها موانع تولید و توسعه بخش صنعت را مرتفع کند.

وی یاد آور شد: به منظور آشنایی با مشکلات و رونق حوزه صنعت و نیز بررسی موانع و راهکارهای اجرایی تحقق اقتصاد مقاومتی و تبیین مشوق های حوزه صنایع کوچک و متوسط امسال تاکنون به 17 استان کشور سفر کرده و در نشست ستاد تسهیل سرمایه گذاری استان ها وضعیت صنعت کشور در شهرک ها و نواحی صنعتی تشریح شده است.

یزدانی اعتبار امسال سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی را 14 هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این بودجه از محل منابع داخلی این سازمان تامین شده است

معاون وزیر صنعت افزود: 60 درصد از این اعتبار برای توسعه زیربناها و ساخت و ساز در شهرک ها و نواحی کشور هزینه می شود./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار