شهردارسرابله ضمن تشریح خدمات عمرانی شهرداری گفت:هدف شهرداری ارائه خدمات مناسب به شهروندان وتحقق شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.
کد خبر: ۲۳۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 17 May 2016

شهردارسرابله ضمن تشریح خدمات عمرانی شهرداری گفت:هدف شهرداری ارائه خدمات مناسب به شهروندان وتحقق شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.


به گزارش تابناک ایلام
؛صادق فتاحی اظهار کرد: ایجاد سیل بند واقع در پشت خوابگاه کمیته امداد درجهت رفع مشکل جاده سپاه، موزاییک فرش سطح معابر شهری به میزان یک هزار متر مربع، جدول گذاری خیابان های شهر و کف سازی جدول ها به مقدار 500 متر مربع از خدمات انجام شده در این مدت است.

وی افزود: این اعتبار در راستای عمران و آبادانی شهر و اجرای طرح های عمرانی، زیر ساختی و زیر بنایی با هدف تقویت ساختارهای شهری با مساعدت مسئولان استانی و شهرستانی تامین و هزینه شده است.

شهردار سرابله تاکید کرد: با هدف زیبا سازی و مرمت جاده ورودی شهر سرابله از مسیر شباب ضمن ایجاد بلوار، تفاهم نامه ای بین شهرداری و راه و شهرسازی شهرستان مبنی بر انجام بیس و روکش آسفالت منعقد شده که تا یک ماه آینده عملیاتی می شود.

فتاحی یادآور شد: هدف شهرداری ارائه خدمات مناسب به شهروندان و جلب رضایت نسبی مردم و تحقق شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است.

به گفته وی، تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای شهر در جهت خدمت رسانی به مردم و ایجاد تغییرات زیرساختی و نمای ظاهری شهر جهت شادابی و شور نشاط اجتماعی است.
فتاحی مهمترین برنامه های شهرداری در سال جاری را توسعه فضای سبز و فضای مطالعه، تسهیل تردد مردم در شهر، خرید و غرس نهال در معابر، بهسازی پیاده روها، پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه های عمومی، ترمیم جداول مستعمل و آسفالت و روکش آسفالت معابر، خیابان ها و کوچه های شهر برشمرد.

شهر سرابله مرکز شهرستان 67 هزار نفری چرداول با داشتن جمعیتی بالغ بر 15 هزار نفر در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار