معاون عمرانی فرماندار ایلام گفت:افزایش تولیدات داخلی نقش بسزایی درتوسعه اقتصادکشورخواهدداشت.
کد خبر: ۲۳۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 17 May 2016
معاون عمرانی فرماندار ایلام گفت:افزایش تولیدات داخلی نقش بسزایی درتوسعه اقتصادکشورخواهدداشت.

به گزارش تابناک ایلام؛احسان اکبری روز سه شنبه در نشست اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، پشتیبانی از اردوهای جهادی و هجرت اظهار کرد: مصداق واقعی و عملی کردن شعار سال مورد تاکید رهبر معظم انقلاب استفاده از ظرفیت های صنعتی و کشاورزی است.

وی با اشاره به هجمه‌های اقتصادی دشمنان علیه نظام و انقلاب افزود: بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب هر کسی در زمینه حمایت از اقتصاد و تولید ملی حرکت کند به تعبیری جهاد کرده است.

معاون عمرانی فرماندار ایلام به نقش و تاثیر توسعه تولید داخلی در توسعه اقتصادی کشور اشاره کرد و یادآور شد: این مهم می تواند زمینه‌ساز توسعه همه‌ جانبه در جامعه و به ویژه توسعه اجتماعی باشد.

اکبری تاکید کرد: باید مبانی و پایه‌های اقتصادی کشور از درون قوی شود که تکان‌های بیرونی تاثیرش در اقتصاد ما به حداقل برسد در واقع با این اقدام غیر قابل نفوذ خواهیم شد.

وی گفت: تحقق یافتن اقتصاد مقاومتی در شرایط کنونی یکی از راهبردهای اصلی است و اگر بخواهیم به رونق اقتصادی دست پیدا کنیم باید به توانمندی و ظرفیت های داخلی خود اتکا کنیم.

معاون فرماندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در زمینه محرومیت‌زدایی کارهای بزرگی در سطح این شهرستان انجام شده است، افزود: احداث خانه‌های عالم، خانه بهداشت، مدرسه، مسجد و سرویس بهداشتی در مناطق محروم از جمله این فعالیت‌ها است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار