فرمانده انتظامی استان ایلام از راه اندازی پاسگاه انتظامی در روستای انجیره شهرستان آبدانان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۰۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸ 16 May 2016
فرمانده انتظامی استان ایلام از راه اندازی پاسگاه انتظامی در روستای انجیره شهرستان آبدانان خبر داد.


به گزارش تابناک ایلام
؛
" سردار علی دولتی"  فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام گفت : باید کانون های آسیب را شناخت و در جهت حل و فصل مشکلات اقدام شود و از نزاع های دسته جمعی که زیبنده جامعه اسلامی نیست جلوگیری کرد .

 وی بیان کرد : امنیت  یک  رکن اساسی در جامعه است و اگر امنیت نباشد زندگی عمومی مفهوم خود را از دست خواهد داد  امروزه در منطقه امنیت ثبات ندارد و لی  کشور اسلامی ما از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و این مهم به خاطر مدیریت و انجام وطیفه نیروهای امنیتی و انتظامی حاصل شده است.

سردار دولتی گفت : مستقر کردن پاسگاه در روستای انجیره از ضروریاتی است که فرماندهی نیروی انتظامی به آن توجه ویژه دارد و در حال پی گیری برای ساخت ساختمان این پاسگاه هستیم .

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: با راه اندازی پاسگاه انتظامی در انجیره آبدانان حلقه امنیت در این شهر ستان تقویت می شود.

سردار دولتی امنیت در استان را مطلوب ارزیابی کرد و یاداور شد: تامین کامل امنیت و آرامش در استان و ناامن کردن فضای ایلام برای متخلفان تنها با حضور و مشارکت مردم با پلیس و عوامل انتظامی مقدور است.

روستای انجیره در 25 کیلومتری غرب آبدانان قرار دارد و محل تردد و تلاقی بین شهرستان های آبدانان ، دهلران ، ملکشاهی و ایلام است./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار